Beantwoord

Itv app - steeds opnieuw inloggen

  • 4 March 2019
  • 17 reacties
  • 4143 keer bekeken

Reputatie 4
Badge +2
Geachte heer/mevrouw,

Sinds kort moet ik op mijn iphone elke keer als ik de app open opnieuw inloggen (ook als ik de app voor even verlaat).
ik krijg de melding “log opnieuw in. Je bent uitgelogd. Klik op OK om opnieuw in te loggen (403-10146).”
Het lijkt wel een foutcode. Wel vervelend om steeds opnieuw in te moeten loggen.... ik heb de app al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar dat helpt niet.

Overigens doet het probleem zich op de ipad (nog) niet voor.

Heeft iemand een oplossing?

een KPN-gebruiker
icon

Beste antwoord door Joran 7 March 2019, 16:54

Bekijk origineel

17 reacties

Ik heb het probleem ook en word er knettergek van.
Reputatie 1
Ik heb hetzelfde probleem op de iPad.heel irritant.
Reputatie 7
Badge +28
Hoi allen, dit probleem is mij nog niet bekend. Welk type iPad/iPhone gebruiken jullie? @Jelster: Gaat dit ook om een iOS apparaat? Welke?

Doet dit zich op je eigen WiFi netwerk voor of juist buitenshuis? Maakt het uit of je inlogt met abonnementsnummer/pincode of met je KPN ID? Kunnen jullie je profiel aanvullen met adresgegevens en klantnummers? Dan meld ik dit aan als vermoedelijke storing. Hoe meer informatie, hoe beter.
Ik gebruik mijn iPhone 7 via eigen WiFi netwerk dit is volgens mij geen nieuwe storing ik heb er al maanden last van al meerdere keren gebelt met de storingsdienst hebben een ticket aangemaakt daarna hoor ik niets meer
Reputatie 1
Hallo Joran. Ik heb een iPad mini met iOS 12.1.4 waarbij ik steeds opnieuw moet inloggen.En ik heb een iPad 2018 met ook iOS 12.1.4.Die heeft het probleem niet. Ik geef niet graag privé gegevens op een forum.
Reputatie 7
Badge +28
Ik heb reactie: Dit heeft te maken met het apparaatbeheer dat is toegevoegd in de laatste iOS update. Er kunnen maximaal 5 apparaten tegelijk aangemeld zijn. Foutcode 10146 betekent dat een apparaat is weggehaald uit apparaatbeheer. In de app kun je apparaatbeheer vinden bij de instellingen.

Hoewel bezoeken aan de Interactieve TV website niet meetellen in het aantal apparaten, kun je via de website ook de apparaten beheren.
Reputatie 7
Beste @Joran,

Even een vraagje?
Wie mag er binnen apparaatbeheer apparaten verwijderen?
Is daar een pincode/wachtwoord voor benodigd?
Reputatie 7
Badge +28
Nee, iedereen kan een apparaat verwijderen. Verwijderde apparaten kunnen zich daarna weer aanmelden (met de juiste inloggegevens uiteraard), en daarom zien we dit niet als een functionaliteit die 'beveiligd' moet worden.
Reputatie 7
Nee, iedereen kan een apparaat verwijderen. Verwijderde apparaten kunnen zich daarna weer aanmelden (met de juiste inloggegevens uiteraard), en daarom zien we dit niet als een functionaliteit die 'beveiligd' moet worden.
Wat een ramp @Joran. 😖

Zoals je weet zullen mijn kinderen nooit maar dan ook nooit de KPN ID krijgen waarmee ze moeten inloggen in de app. Waarom krijgen ze die niet? Twee keer raden, maar het heeft iets te maken met beheren van het abonnement. Het is, zoals eerder al gezegd, natuurlijk ook absoluut niet gewenst om de KPN ID van de contractant te moeten gebruiken. Daar zit natuurlijk de echte fout.
Als mijn zoon dus een grapje wil uithalen, dan verwijdert hij de tablet van mijn dochter uit het rijtje en daar zit ze dan met de gebakken peren in St. Lucia (Zuid Afrika), geen iTV meer.
Moet ik met TeamViewer haar tablet overnemen om opnieuw in te loggen.

KPN wordt bedankt. 😖

Ik hoop dat KPN eindelijk echt een keer in gaat zien dat er een gezin schuil gaat achter een abonnement en dat het dus wellicht mogelijk moet zijn om verschillende "rechten" (KPN ID's) aan de gezinsleden te kunnen geven.
Waarom bijvoorbeeld niet kunnen inloggen met een e-mailadres die bij het abonnement vastgelegd is.
beste Joran,
hier hetzelfde probleem met ipad😫😫
wij hebben GEEN 5 apparaten!!

je geeft het probleem aan maar helaas geen duidelijke uitleg hoe dit op te lossen 🤔
dus: wat moet ik doen om ingelogd te blijven?

gr Joke
Reputatie 7
Badge +28
Als je geen 5 apparaten hebt is er iets anders aan de hand. Ik kreeg net bericht dat vandaag een storing is opgelost bij een aantal accounts, waarbij ook foutcode 403-10146 optrad. Heb je hier vandaag nog last van? Dan wil ik je vragen uit te loggen in de app (profielknopje > uitloggen) en de app te herinstalleren. Als het goed is heb je er dan geen last meer van. Laat het anders weten, dan gaan we dit verder uitzoeken.
‘t is opgelost 🎉🎉
Reputatie 7
Badge +28
Super! 🎉 Bedankt voor je terugkoppeling! Is het bij de andere melders ook verholpen, indien het niet met apparaatbeheer te maken had?
Ik heb ditzelfde probleem met dezelfde foutmelding. Ik heb uitgelogd via de app. Deze verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Ik ga dan bijvoorbeeld naar mijn opnames die zie ik gewoon en als ik daar op klik krijg ik de foutmelding en de tekst dat ik opnieuw moet inloggen. Ik heb met zowel abonnementsnummer als mailadres ingelogd. Ik heb mijn apparaten uit en weer aangezet. Het betreft iPhone 7 en iPad. Beide met iOS 12. Ik word er gefrustreerd van en kan nu al weken niet via de app kijken. Ook heb ik in apparaatbeheer maar 3 apparaten staan. Help!
Reputatie 7
Badge +28
Hoi @InlogMis, wat irritant! Werkt het via de website wel goed? Kun je jouw adresgegevens en klantnummer toevoegen aan je profiel en een reactie sturen zodra dat is gebeurd? Dan zoek ik uit wat hier precies mis gaat.
Reputatie 2
Badge
Bij mij is het verholpen om mijn Ipad door tijdens het opnieuw inloggen even "wachtwoorden" aan te klikken onderaan het scherm en dan opnieuw het KPN wachtwoord te selecteren. Hierna werkt het weer als vanouds. Het heeft dus waarschijnlijk iets te maken met het automatisch invullen van het wachtwoord.

Als je geen 5 apparaten hebt is er iets anders aan de hand. Ik kreeg net bericht dat vandaag een storing is opgelost bij een aantal accounts, waarbij ook foutcode 403-10146 optrad. Heb je hier vandaag nog last van? Dan wil ik je vragen uit te loggen in de app (profielknopje > uitloggen) en de app te herinstalleren. Als het goed is heb je er dan geen last meer van. Laat het anders weten, dan gaan we dit verder uitzoeken.

Oud topic, maar ik had hier sinds kort ook last van. Uitloggen en opnieuw installeren zoals hierboven beschreven lijkt het probleem op te lossen. Dankjewel! 

Reageer