Beantwoord

iTV app TV-Gids NU op iPad Pro

• 29 juli 2018
  • 8 reacties
  • 174 keer bekeken

iPad2 synchroniseert niet met de tijd (=kloktijd); herinstallatie van de app lost eenmalig op; na 24 uur geen sync; laatste iOS versie lost niets op; iemand een andere suggestie dan dagelijks de app verwijderen en opnieuw downloaden?
icon

Beste antwoord door JanV44 1 augustus 2018, 23:06

Ten leste heb ik in iPad/Algemeen/Herstel alle instellingen/ gedaan omdat de iTV App niet voorkomt in de lijst onder Algemeen... en volgens mij is het dat. (Even vergeleken met 2 andere iPads in huize JanV44....)
In de iTV app zit geen controle mechanisme dat controleert of de app zich op de juiste wijze heeft genesteld in de iPad ... dat was um.
Bedankt Paul/Dennis voor het welwillend aanhoren van dit voorval.
De eerste vraag bij niet goed werkende iTV app zou kunnen zijn: staat de iTV app in het overzicht Algemeen? Zo nee, Herstel alle instellingen in de sectie Algemeen.
(Dat de App voorkomt op het bureaublad zegt dus niets...)
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hi Jan, dit probleem heb ik nog niet eerder voorbij zien komen eerlijk gezegd. Welke versie van iOS staat op de iPad? Want volgens mij kan de iPad 2 geen iOS 10 draaien, en die heb je toch nodig voor de iTV app.
Hallo Paul, het is een iPad Pro met iOS 11.4.1
Reputatie 7
Badge +24
Aha, ik was even in de war omdat in het eerste bericht iPad 2 staat. Wel apart, je bent in Nederland, en bij de instellingen van 'Datum en tijd' staat 'Stel automatisch in' gewoon aan?

@Dennis Schreve: jij hebt toch ook een Pro? Herken je dit probleem?
Automatische datum tijd staat geactiveerd
Nu staande iPad op 29 juli met de tijd op npo1-7:40. npo2-10:00 en npo3 -7:50
ook na het drukken up NU geeft dit geen verbetering
Reputatie 7
Badge +17
Aha, ik was even in de war omdat in het eerste bericht iPad 2 staat. Wel apart, je bent in Nederland, en bij de instellingen van 'Datum en tijd' staat 'Stel automatisch in' gewoon aan?

@Dennis Schreve: jij hebt toch ook een Pro? Herken je dit probleem?
Hoi @Paul_, ik heb inderdaad een iPad Pro 12,9 inch 2e generatie, en ik ervaar die problemen niet.
Reputatie 7
Badge +24
Maar hoe kan het dat de iPad op 29 juli staat? Het is volgens mijn kalender 1 augustus namelijk. Of begrijp ik het niet helemaal goed? Zou je eens een screenshot kunnen delen van jouw iPad instellingen bij instellingen bij de 'datum en tijd'? Daar is de app wel van afhankelijk.

Thnx Dennis. Lijkt dus een apparaat specifiek probleem.
Ten leste heb ik in iPad/Algemeen/Herstel alle instellingen/ gedaan omdat de iTV App niet voorkomt in de lijst onder Algemeen... en volgens mij is het dat. (Even vergeleken met 2 andere iPads in huize JanV44....)
In de iTV app zit geen controle mechanisme dat controleert of de app zich op de juiste wijze heeft genesteld in de iPad ... dat was um.
Bedankt Paul/Dennis voor het welwillend aanhoren van dit voorval.
De eerste vraag bij niet goed werkende iTV app zou kunnen zijn: staat de iTV app in het overzicht Algemeen? Zo nee, Herstel alle instellingen in de sectie Algemeen.
(Dat de App voorkomt op het bureaublad zegt dus niets...)
Reputatie 7
Badge +24
Apart, maar als het is opgelost dan is dat mooi natuurlijk. Ik hoop dat het nu blijven is opgelost in ieder geval. 🙂 Bedankt voor je terugkoppeling!

Reageer