Beantwoord

Itv app vanaf begin terugkijken

• 30 maart 2018
  • 16 reacties
  • 5898 keer bekeken

Goedemorgen,
Waarom is het niet mogelijk om met de ITv app programma's vanaf het begin terug te kijken?
Lijkt mij een welkome aanvulling voor de app. Net als pauzeren.
Vr gr Jesse.
icon

Beste antwoord door Paul_ 4 april 2018, 11:40

Hey @yeszeb, de nieuwe app is inmiddels live. Daar zit dus terugkijken via de gids in. 🙂 Hier lees je meer: De nieuwe iTV app van KPN met Chromecast ondersteuning
Bekijk origineel

16 reacties

Bedankt Paul en Henk. Ik ben benieuwd wanneer deze manco door KPN is opgelost en beschikbaar is.

Mvg,
Max.
@Paul_ Ik ben benieuwd, ga het binnenkort proberen! Dank je wel voor je reactie!
Reputatie 7
Badge +24
Hi @Tsja 123, welkom! Nee, de terugkijkfunctie is echt voor programma's die al zijn afgelopen. Wat jij graag wil is 'begin gemist'. Die functie staat op de wensenlijst. Betekent niet dat ie er binnen 2 maanden is, maar je bent zeker niet de enige die dat wil.
Reputatie 7
Badge +24
@Max358: in de iTV app en via https://www.interactievetv.nl/ is Begin gemist nog niet mogelijk inderdaad. Heeft met technische zaken te maken maar het goede nieuws is dat die technische horde recent is genomen. Het zal niet lang meer duren voordat het dus wel mogelijk gaat zijn. Zodra ik meer info kan delen hierover zal ik dat doen in de betreffende topics.
Kun je de terugkijkfunctie ook gebruiken als het programma nog bezig is? Dat lukt mij niet. Ik ga dan live kijken. Ik gebruik de nieuwe app.
Beste,

graag wil ik weten of tijdens een lopende uitzending terugkijken vanaf het begin inmiddels mogelijk is. Ik ben vorige maand naar KPN overgestapt. Ziggo bood deze mogelijkheid n.l. wél. Het is gewoonweg vervelend dat dit nu niet kan.
Wanneer kan ik verwachten dat KPN dit voorelkaar heeft? Moet toch niet zo moeilijk zijn?

Mvg,

Max.
Ik wil nu eredivisie op de app terug kijken vanaf het begin, nog steeds niet mogelijk. Zijn er al meer updates over de kwestie?

Mvg,

Pieter
In de app zelf werkt begin gemist goed, alleen niet op het moment dat ik naar mijn chromecast begin te streamen.
Dan krijg ik weer het live programma zonder mogelijkheid om vanaf het begin te starten.
Enig idee of hier een oplossing voor komt?
Reputatie 7
Badge +16
Een lopend programma vanaf begin starten werkt echter niet, hopelijk komt die functie nog. Bij de Canal Digitaal app werkt dit wel.
Reputatie 7
In de app kan dit (nog?) niet, zie de reactie van Paul_ hierboven; op de iTV-ontvangers zelf kan het wel.
Reputatie 7
Dat ben ik volkomen met je eens.
In de nieuwe iTV app die binnenkort beschikbaar komt is al wel de functionaliteit opgenomen om uitzendingen terug te kijken a la het terugkijken via de gids op de TV ontvanger.
Bij dit terugkijken is doorspoelen, terugspoelen en pauzeren wel mogelijk.
Reputatie 7
Badge +24
Welkom Jesse, hele goede suggestie! 🙂 Zoals wjb al aangeeft is 'Terugkijken via de gids' mogelijk in de nieuwe iTV app. De nieuwe app zit er trouwens aan te komen. Houd het forum wat dat betreft in de gaten!
Reputatie 7
Badge +24
Hey @yeszeb, de nieuwe app is inmiddels live. Daar zit dus terugkijken via de gids in. 🙂 Hier lees je meer: De nieuwe iTV app van KPN met Chromecast ondersteuning
Reputatie 7
Badge +24
Ik wil nu eredivisie op de app terug kijken vanaf het begin, nog steeds niet mogelijk. Zijn er al meer updates over de kwestie?

Mvg,

Pieter

Hoi @Pieter410! Via https://www.interactievetv.nl/ en via de iTV app op iOS is Begin gemist inmiddels mogelijk. Android loopt wat dat betreft een beetje achter door wat problemen de laatste tijd.. Ik hoop dat dat snel is opgelost, zodat de update voor Android ook binnenkort breed kan worden uitgerold.
Reputatie 7
Badge +24

Mvg,

Pieter
Hoi @Pieter410! Via https://www.interactievetv.nl/ en via de iTV app op iOS is Begin gemist inmiddels mogelijk. Android loopt wat dat betreft een beetje achter door wat problemen de laatste tijd.. Ik hoop dat dat snel is opgelost, zodat de update voor Android ook binnenkort breed kan worden uitgerold.

Inmiddels is Begin gemist/Terugkijken ook beschikbaar voor Android trouwens. :)

In de app zelf werkt begin gemist goed, alleen niet op het moment dat ik naar mijn chromecast begin te streamen.
Dan krijg ik weer het live programma zonder mogelijkheid om vanaf het begin te starten.
Enig idee of hier een oplossing voor komt?

Goed dat je het meldt! Een paar vraagjes:

• welk toestel (merk+type) gebruik je?
  • Welke versie van de app staat daar op?
  • Welke Chromecast gebruik je?
  • Gebeurt dit bij alle programma's/zenders die je probeert?
Dat is goed nieuws dat ze dat gaan toevoegen. Bedankt voor je reactie.

Reageer