Beantwoord

ITV app versie 6.5.1 opnames terugkijken werkt niet op Ipad

  • 24 October 2019
  • 35 reacties
  • 1094 keer bekeken

Hallo,

Sinds de nieuwe update van de ITV app (6.5.1.) kan ik nauwelijks nog opnames terugkijken. Bij maar enkele opnames start deze na een paar keer op play tikken. Anderen doen het in het geheel niet. Ik heb de app al opnieuw geïnstalleerd maar dat had geen effect. Ik hoor graag hoe dit verholpen kan worden.

Groet, Martijn

icon

Beste antwoord door Paul van KPN 31 October 2019, 12:15

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

35 reacties

Reputatie 7
Badge +22

Beste @Martijn1000 

Welke devices gebruik je? (Android of iOS) En krijg je nog (fout)meldingen te zien?

Reputatie 7
Badge +21

Welk IOS heb je op je iPad staan @Martijn1000 ?

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Martijn1000 Ik ben net als Huistijger wel nieuwsgierig naar wat voor een apparaat je gebruikt en welk IOS erop draait. Ik lees het graag! 

Reputatie 3
Badge +2

Martijn is niet de enige ik ervaar het ook bij Zondag met Lubach aflevering van gister.

Bij terugkijken en opname laad die niet. Dan probeert die te laden maar gaat iedere keer weg.

Op de website krijg ik een foutmelding: Fout bij het starten van de video

Reputatie 7

En op wat voor een apparaat ervaar jij dat probleem?

Welke versie van het OS staat daar op?

Reputatie 3
Badge +2

Ik ervaar het op mijn iPad Air 2.

Versie is: iPadOS 13.1.3

 

Reputatie 7

Ik hoop dat de Apple guys hier op het forum daar iets mee kunnen en dat het iTV developmentteam snel met een oplossing kan komen.

Reputatie 7
Badge +20

@Martijn1000 Het blijft raar. Je geeft aan dat het bij sommige opnames wel en bij sommige opnames niet werkt. Kun je enkele voorbeelden geven? Zie je ook foutcodes? En kun je wel alles bekijken via de tv-ontvanger? Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Kun je nog aangeven welk apparaat en welke IOS je gebruikt? 

@Glingko Voor jou min of meer dezelfde vragen. Is zondag met Lubach het enige programma waarbij dit optreedt? En laat jij ook je gegevens achter in je Forum Profiel? 

Reputatie 3
Badge +2

Gegevens ingevuld.

@Bart_  Ook vandaag bij RTL 4 The Bold And The Beautiful 11:35

Op de tv ontvanger werkt het wel en op mijn laptop, maar op de iPad in de app en website werkt het niet. Op de website krijg ik: Something went wrong during native playback voor een paar seconde.

Bij mij werkt ook de app niet. Wil een opgenomen programma terugkijken op mijn ipad maar het werkt niet ik krijg ook geen fout melding.

 

Hallo@Martijn1000 Ik ben net als Huistijger wel nieuwsgierig naar wat voor een apparaat je gebruikt en welk IOS erop draait. Ik lees het graag! 


Ik heb een Ipad 5e generatie met iOS 13.1.3

@Martijn1000 Het blijft raar. Je geeft aan dat het bij sommige opnames wel en bij sommige opnames niet werkt. Kun je enkele voorbeelden geven? Zie je ook foutcodes? En kun je wel alles bekijken via de tv-ontvanger? Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Kun je nog aangeven welk apparaat en welke IOS je gebruikt? 

@Glingko Voor jou min of meer dezelfde vragen. Is zondag met Lubach het enige programma waarbij dit optreedt? En laat jij ook je gegevens achter in je Forum Profiel? 


Ik heb inmiddels ook aangevuld! Ik ervaar het met diverse opnames. Zojuist bijvoorbeeld bij opnames van een paar maanden terug (Meer dan Goud). Mijn eerste vraag/melding kwam voort uit problemen met een andere opname van kort geleden.

Ik krijg geen foutmeldingen. Scherm reageert wel op aantikken van de play-knop maar keert dan snel weer terug. Opname start dan niet.

Trouwens: ik heb per ongeluk op ‘vraag beantwoord’ geklikt. Geen idee hoe ik dit weg krijg...:sweat_smile:

Reputatie 7
Badge +25

Hoi allen, bedankt voor de uitgebreide reacties en voorbeelden! Het gaat hier dus om iPads met iOS 13.1.3. Nog even voor de zekerheid een paar checkvragen..

  • Klopt het dat jullie wel gewoon live tv kunnen kijken via de app?
  • De problemen spelen alleen af bij opnames, en bij Terugkijken?

 

Trouwens: ik heb per ongeluk op ‘vraag beantwoord’ geklikt. Geen idee hoe ik dit weg krijg...:sweat_smile:

Weggehaald!

Reputatie 3
Badge +2

1: Ik kan wel gewoon live tv kijken.

2: Ja, bij mij alleen bij terugkijken en opnames.

Ook bij de nieuwste iOS versie 13.2 komt het probleem nog steeds voor.

Reputatie 7
Badge +22

@Paul_ ik heb geen problemen met de app, bij mij werkt alles gewoon. Dat je sommige opnames niet kunt zien heeft ook met de uitzendrechten te maken. Maar zou je hem op jou eigen thuisnetwerk hebben staan, (WiFi) dan vind ik het vreemd dat je dan de opnames niet kunt zien: 

Of je nou via de ontvanger of de app kijkt, dan zou dat niet uit moeten maken. Als je niet op je thuisnetwerk bent verbonden, dan kan ik het begrijpen dat je dan de opnames niet kan kijken. 

Reputatie 3
Badge +2

Ik denk toch echt dat het in de app en website zit.

Hier is het wat duidelijker wat ik bedoel:https://youtu.be/xEMy8e1AXB4

 

Ik denk toch echt dat het in de app en website zit.

Hier is het wat duidelijker wat ik bedoel:https://youtu.be/xEMy8e1AXB4

 


bij mij is het precies zo.

Ik kan net als Glingko wel live tv kijken.

Reputatie 7
Badge +22

Ik denk toch echt dat het in de app en website zit.

Hier is het wat duidelijker wat ik bedoel:https://youtu.be/xEMy8e1AXB4

 

Dit is inderdaad vreemd! 🤔

Heb ook hetzelfde probleem met de iPad.nieuwste ios erop.Ook,op de iPhone werkt het niet .En steeds meer programma’s die ik heb opgenomen kan ik niet terugkijken.Word ook steeds erger. zeer irritant!!

Reputatie 7
Badge +25

Ik denk toch echt dat het in de app en website zit.

Hier is het wat duidelijker wat ik bedoel:https://youtu.be/xEMy8e1AXB4

 

Bedankt hiervoor, altijd handig! De problemen worden herkend en we zijn op zoek naar de oorzaak. Zodra ik meer weet horen jullie van me.

Reputatie 7
Badge +25

Hoi iedereen. Zouden jullie de genoemde programma's nog eens willen proberen zodra het uitkomt? Zondag met Lubach moet bijvoorbeeld weer werken, maar ik wil graag van jullie horen dat het weer werkt zoals het hoort.

Mocht je nog steeds problemen ervaren, dan hoor ik graag om welk specifiek programma het gaat.

Reputatie 7
Badge +21

Ik kan bijna alle opnames bekijken met de iPhone IOS 13.2 behalve Idioten op de weg, maar dat is op een glaszender opgenomen dus dat zal de oorzaak zijn.

Drank kan ook een oorzaak zijn, maar daar is het nog te vroeg voor :wine_glass:

Reputatie 7

...behalve Idioten op de weg, maar dat is op een glaszender opgenomen dus dat zal de oorzaak zijn.

Zie jij in de iTV app op de iPad dan überhaupt opnames van HD-"Glas" zenders staan?

Zo ja, wat is dan de naam van de zender?

Op Android worden opnames van HD-"Glas" zenders niet getoond binnen de iTV app.

Reputatie 7
Badge +21

Oh, ik zat op de iPhone, zal ook ff op de iPad kijken
Ja daar staan de glaszenders ook op hoor, alleen ik kan ze niet afspelen

oh de zender… dat is 667

En 662 kan ik ook niet afspelen, alle glaszenders dus niet

Maar ik zie ze dus wel

 

Update:

 De naam van de zender is dan No channel Zal zo een foto plaatsen

Reputatie 7
Badge +21

Hier de schermafbeelding waarin je kunt zien dat de glaszenders geen naam hebben:
 

ik denk dat dit de fout is die men ondervindt