Beantwoord

ITV app versie 6.5.1 opnames terugkijken werkt niet op Ipad

  • 24 October 2019
  • 35 reacties
  • 1094 keer bekeken

Hallo,

Sinds de nieuwe update van de ITV app (6.5.1.) kan ik nauwelijks nog opnames terugkijken. Bij maar enkele opnames start deze na een paar keer op play tikken. Anderen doen het in het geheel niet. Ik heb de app al opnieuw geïnstalleerd maar dat had geen effect. Ik hoor graag hoe dit verholpen kan worden.

Groet, Martijn

icon

Beste antwoord door Paul van KPN 31 October 2019, 12:15

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

35 reacties

Reputatie 7

Wow, die "No Channels" worden in de iTV app voor Android dus al een hele tijd niet meer getoond. In versie 6.3.1.1 zijn die verwijderd.

In het onderstaand screenshot zie je opnames die door mijn uitwonende kinderen via de iTV app ingepland zijn.

Dit zijn dus "gewone" HD opnames. De HD-"Glas" opnames worden niet getoond.

Reputatie 7
Badge +21

Schijnt dus werk aan de winkel te zijn voor de programmeurs :yum:

Reputatie 7

Schijnt dus werk aan de winkel te zijn voor de programmeurs :yum:

Precies, het wordt hoog tijd dat opnames van HD-"Glas" zenders via de iTV app teruggekeken kunnen worden.

Reputatie 7
Badge +25

Nee, dit staat/stond los van HDglas opnames. Was/is een probleem in achterliggend systeem. Vandaar dat ik graag wil horen dat de betreffende items weer te bekijken zijn via Terugkijken en opnames.

Reputatie 7

Nee, dit staat/stond los van HDglas opnames.

Dat wist ik al.

Off-topic:

Weet jij of er al gewerkt wordt aan HD-"Glas" op 1 of in ieder geval het kunnen terugkijken (en inplannen) van HD-"Glas" zenders via de iTV app.

 

On-topic:

Wie o wie gaat een antwoord geven op de vraag van Paul.

Hoi iedereen. Zouden jullie de genoemde programma's nog eens willen proberen zodra het uitkomt? Zondag met Lubach moet bijvoorbeeld weer werken, maar ik wil graag van jullie horen dat het weer werkt zoals het hoort.

Mocht je nog steeds problemen ervaren, dan hoor ik graag om welk specifiek programma het gaat.

Dag Paul,

Bij mij werkt alles weer naar behoren! Niet alleen de opnames die ik eerder noemde maar ook willekeurige andere opnames. Ik zit nu op m’n werk, zal vanavond ook nog thuis ff checken voor de zekerheid (heb een iPad met alleen WiFi).

Reputatie 3
Badge +2

Net als Martijn werkt het bij mij ook weer.

Reputatie 7
Badge +25

Bedankt voor jullie reacties! Dat klinkt als muziek in de oren. 

Reputatie 7
Badge +22

Hier de schermafbeelding waarin je kunt zien dat de glaszenders geen naam hebben:
 

ik denk dat dit de fout is die men ondervindt

 

 

Die “No Channel” zal wel die glaszender zijn. 🤔

Reputatie 7
Badge +22

Nee, dit staat/stond los van HDglas opnames.

Dat wist ik al.

Off-topic:

Weet jij of er al gewerkt wordt aan HD-"Glas" op 1 of in ieder geval het kunnen terugkijken (en inplannen) van HD-"Glas" zenders via de iTV app.

 

On-topic:

Wie o wie gaat een antwoord geven op de vraag van Paul.

Daar ben ik ook wel eens benieuwd naar! 😉 Ik heb dan wel geen glaszenders. Terwijl ik ze makkelijk kan hebben. Ik heb 4K zenders! Die streams zijn nog zwaarder dan die HD glaszenders, die zijn maar 12,5 Mbit/s. 😉