Beantwoord

Itv app voor oudere tablets

• 17 maart 2018
  • 5 reacties
  • 2606 keer bekeken

Ik vind het gewoon eigenlijk niet kunnen. Ik betaal bakken met geld iedere maand aan jullie om te kunnen internetten en tv te kijken.
En nu is mijn tablet wat verouderd en kan ik geen tv meer kijken via de tablet. Ik vind dat toch niet kunnen. En als ik de recensies lees zijn er zo 5000 die dat ook hebben.
Er moet toch wel een of andere oplossing voor zijn om dit toch te kunnen doen. Of dat ik ergens anders een oudere versie kan downloaden.
Al eens over gebeld enige wat ik krijg ja jammer helaas kan u niet helpen.
vind dat toch wel raar hoor.

hoor graag of er toch iets mee gedaan kan worden.

vriendelijke groet
R Wolthuis
icon

Beste antwoord door Paul_ 20 maart 2018, 16:49

Hoi @oplossing voor Itv app, helaas is hier niets aan te doen. Sinds juli vorig jaar is het inderdaad voor apparaten met Android versies 4.2 en lager niet meer mogelijk om de iTV app te gebruiken. De reden hiervoor is met name veiligheid. Hier lees je er meer over: http://www.kpn.com/itvappupdaten

Welke versie van Android heeft jouw tablet? Is ie wellicht te updaten naar een hogere versie?
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +18
En om welk tablet en welk type gaat het?
ik heb een samsung note tablet 10.1 eerst stond het er wel gewoon op tablet gerefresht en daarna niet meer compatibel.
Reputatie 7
In verband met vernieuwde DRM functionaliteit wordt alleen Android 4.3 of hoger nog ondersteund. Een aantal zenders vereist die vernieuwde DRM (Digital Rights Management) en dus zal de iTV app van KPN wel daaraan moeten voldoen. Die vernieuwde DRM is alleen in Android versie 4.3 en hoger beschikbaar. Als die Samsung Note 10.1 is blijven steken op Android 4.2, dan wordt de iTV app dus niet meer ondersteund.
Reputatie 7
Badge +24
Hoi @oplossing voor Itv app, helaas is hier niets aan te doen. Sinds juli vorig jaar is het inderdaad voor apparaten met Android versies 4.2 en lager niet meer mogelijk om de iTV app te gebruiken. De reden hiervoor is met name veiligheid. Hier lees je er meer over: http://www.kpn.com/itvappupdaten

Welke versie van Android heeft jouw tablet? Is ie wellicht te updaten naar een hogere versie?
Reputatie 7
Badge +24
Ik heb geen reactie meer van je gezien @oplossing voor Itv app dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!

Reageer