Beantwoord

iTV app vragen

  • 17 September 2019
  • 2 reacties
  • 203 keer bekeken

Goedemiddag, ik heb twee vragen met betrekking tot het tv kijken via de iTV app op mijn iPhone:

Ik gebruik de app meestal om programma’s terug te kijken. Als ik een programma aan het kijken ben en ik word bijvoorbeeld gebeld dan kan ik niet meer terugkeren naar het programma. Meestal (afhankelijk van welke zender ik kijk) moet ik dat weer helemaal opnieuw beginnen met kijken omdat vooruit spoelen niet is toegestaan. Kan ik er voor zorgen dat ik gewoon weer kan verder kijken waar ik ben gebleven?

Daarnaast zou ik graag willen weten of ik de app op de achtergrond oid kan laten draaien terwijl ik iets anders doe op mijn telefoon? Ik heb bv in de ochtend graag MTV aan om muziek te luisteren maar zou dat graag bv willen surfen op internet. Is dit mogelijk en zo ja, hoe dan?

Alvast bedankt!

*Admin: eigen topic voor je aangemaakt.
icon

Beste antwoord door Paul van KPN 18 September 2019, 12:27

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +25
Hi @Just-asking, welkom hier. Goede vragen!

Bij de commerciële zenders kan er inderdaad niet doorgespoeld worden met Terugkijken. Maar je kan als het goed is wel hervatten waar je gebleven was. Ik heb het hier ook net getest door een programma van SBS via Terugkijken af te spelen, dan (na een reclame) de app te stoppen, en dan het item weer af te spelen. Dat wordt wel gewoon hervat zoals het hoort. Dit is toch wat jij bedoelt?

Helaas is het niet mogelijk de app op de achtergrond te laten draaien.. Mijn advies zou dan zijn om een alternatieve manier van muziek luisteren te vinden. Radio app bijvoorbeeld?
Reputatie 7
Badge +25
Ik heb niets meer van je gehoord @Just-asking dus ga ik ervan uit dat je vragen zijn beantwoord. Anders weet je ons te vinden!