Beantwoord

iTV app weer gebruiken op oude tablet zonder veel extra kosten te maken

• 2 september 2017
  • 3 reacties
  • 623 keer bekeken

Na de update van de kpn itv naar de android versie < 4.3 kan ik met mijn tablet 4.2.2 geen tv meer kijken.
Zeer onprettig. Weet iemand een oplossing zonder dat ik veel extra kosten moet maken ?

Admin: titel aangepast zodat je bericht beter is te vinden
icon

Beste antwoord door Maaike_ 4 september 2017, 21:22

Hallo @Arhebo, welkom op het forum. Het klopt dat wij nog niet zo lang geleden een update voor de iTV Online App hebben uitgebracht. Door deze update is sommige apparatuur helaas verouderd geraakt, waaronder dus jouw tablet. Hier is helaas geen goedkope oplossing voor; de enige manier om de iTV Online App weer werkend te krijgen is het aanschaffen van een tablet die wel een software-versie van Android 4.3 of hoger bezit.
Ik kan er helaas geen ander antwoord van maken..
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Hallo @Arhebo, welkom op het forum. Het klopt dat wij nog niet zo lang geleden een update voor de iTV Online App hebben uitgebracht. Door deze update is sommige apparatuur helaas verouderd geraakt, waaronder dus jouw tablet. Hier is helaas geen goedkope oplossing voor; de enige manier om de iTV Online App weer werkend te krijgen is het aanschaffen van een tablet die wel een software-versie van Android 4.3 of hoger bezit.
Ik kan er helaas geen ander antwoord van maken..
Dag Maaike. Dank voor je antwoord. Ik was hier al bang voor. Ik vind het wel heel kwalijk dat kpn mij op deze wijze op extra kosten brengt. Ik had de update beter niet kunnen uitvoeren . Had kpn mij hier niet over kunnen/moeten inlichten.
Gr arhebo
Reputatie 4
Dag Arhebo, bij iTV ligt de focus op het probleemloos leveren van het signaal op de tv-ontvangers. iTV online is een extra dienst die wij hierbij leveren, helaas is het vanwege de grote verscheidenheid in type mobiele apparatuur (smartphones, tablets, iPads) niet mogelijk om alle type software te ondersteunen.
Het is bij apps gebruikelijk dat ze eens in de zoveel tijd geupdate worden, in deze updates worden bugfixes uitgevoerd en wordt de app qua software bijgewerkt als er ontwikkelingen zijn.

Het is jammer te lezen dat jouw type tablet hierdoor niet meer onder de ondersteuning valt, echter kunnen wij niet weten welk type apparaat jij gebruikt en hier ook geen rekening mee houden. Het is niet te doen om rekening te houden met de vele varianten aan mobiele apparatuur en software.

Reageer