Beantwoord

Itv app werkt niet

• 7 oktober 2018
  • 2 reacties
  • 350 keer bekeken

Itv app gedownload. Kan hem openen en inloggen. Vervolgens sluit de app weer. Heb de telefoon opnieuw gestart, app verwijderd en opnieuw geinstalleerd niets lijkt te werken. ( ios 11. Zoveel op mijn telefoon) Inmiddels al zoveel gedoe gehad met de services van kpn, wordt er een beetje moe van.
icon

Beste antwoord door Marina_ 10 oktober 2018, 16:18

Hoi Mariek87, welkom op het forum. Wat rot dat je al zoveel gedoe met onze services hebt gehad. Had dit allemaal te maken met je vraag over de iTV app? Ik lees dat je Ios 11 op je telefoon hebt. Inmiddels kun je gebruik maken van ios 12. Zou je via instellingen> algemeen>Software-update de nieuwe versie van ios willen downloaden? Ik ben benieuwd of de iTV app dan wel werkt. Als dit niet het geval is, zou je dan aan willen geven welke versie iPhone je in gebruik hebt? Zou je ook jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw Forum profiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf)
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Mariek87, welkom op het forum. Wat rot dat je al zoveel gedoe met onze services hebt gehad. Had dit allemaal te maken met je vraag over de iTV app? Ik lees dat je Ios 11 op je telefoon hebt. Inmiddels kun je gebruik maken van ios 12. Zou je via instellingen> algemeen>Software-update de nieuwe versie van ios willen downloaden? Ik ben benieuwd of de iTV app dan wel werkt. Als dit niet het geval is, zou je dan aan willen geven welke versie iPhone je in gebruik hebt? Zou je ook jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw Forum profiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf)
Reputatie 7
Badge +19
Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen vragen meer hebt. Anders hoor ik het graag!

Reageer