Beantwoord

iTV-app werkt niet

  • 19 September 2019
  • 10 reacties
  • 312 keer bekeken

Reputatie 5
Badge +6
Ik wil ranking the stars terug kijken met martientje maar krijg ik weer zon piep fout......

icon

Beste antwoord door Julian Borghuis 21 September 2019, 20:15

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Er staat dan dat er een error is bij het decrypten van de video zie ik heel vlug in beeld
Reputatie 5
Badge +6

Reputatie 5
Badge +6
Deze error krijg ik bij andere afleveringern van andere series terug kijken

Reputatie 7
Badge +24
Hi Julian.

Werkt live televisie kijken wel goed? Wat gebeurt er als je de app verwijdert en daarna inlogt met je itv inlogcode? Dus niet je Mijn KPN ID e-mailadres?
Reputatie 5
Badge +6
Omg,,

Ik heb hem net de app,
Ik zal terug smst of belt worden en niet eens gebeurt wat slecht dit.....
Log altijd in op klaten nummer,

En nu komt ook nog erbij dat telkens de online versie heletijd bufferd na een tijdje en kan dan niet verser spoelen dus moet ik helemaal alles terig kijken wat slecht
Reputatie 7
Badge +24



Bij mij werkt het perfect hoor. En dat op mn Samsung A8 verbonden via WiFi.
Reputatie 7
Badge +24
Omg,,

Ik heb hem net de app,
Ik zal terug smst of belt worden en niet eens gebeurt wat slecht dit.....
Log altijd in op klaten nummer,

En nu komt ook nog erbij dat telkens de online versie heletijd bufferd na een tijdje en kan dan niet verser spoelen dus moet ik helemaal alles terig kijken wat slecht


Ik moet toegeven dat het me enige moeite kost om te begrijpen wat hier staat. Ik zie dat er zelfs iemand een ticket voor je heeft aangemaakt voor de technische dienst die nog in behandeling is.

Goed, je geeft geen antwoord op mijn vraag of live tv kijken wel goed gaat. Verder, wat voor telefoon heb je en heb jij deze toevallig geroot mocht het een Android zijn en dus niet meer de originele Android?
Reputatie 5
Badge +6
Huawei p smart 2019 zie mijn profiel.
En niet geroot

Over de andere wat ik zei is dit:

Er zijn programma's waarbij je niet vooruit kan spoelen.
Nu is het soms zo na enige tijd dat de player online op de pc heletijd bufferd waardoor ik f5 moet doen en moet ik alles terug kijken wat ik al gezien heb omdat je dus niet kan doorspoelen..
Reputatie 5
Badge +6
En live,

Kijk ik nooit zal mij een worst wezen xD
Reputatie 5
Badge +6
Zoals nu gaat die niet verder geen error niks en kan ik weer alles terug kijken