Vraag

Itv app werkt niet

  • 7 June 2020
  • 6 reacties
  • 679 keer bekeken

Ik kan bijna geen enkel programma terugkijken via de app! Heel irritant want het is al zeker 2/3 weken zo.. Telkens als ik een programma aanklik dan laad hij, maar hij doet vervolgens niets meer. Dit is het geval met alle zenders. Zeer ontevreden want ik kan al weken geen programma's terugkijken. Hoop op snel een oplossing!!


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7

Zijn de zenders van die opnames live wel te kijken via de app?

Het betreft toch geen opnames van HD-"Glas" zenders?

Op wat voor een apparaat wil je die opnames terugkijken? (Merk, type en versie van OS.)

Hoi, 

Het is inderdaad geen probleem om via de app zenders live te kijken. Echter alleen als ik iets wil terugkijken via telefoon gaat het fout. En houd ik een zwart beeld met een groen cirkeltje wat 'laad'.

Het is bij alle zenders waaronder geen HD glas zo ver ik weet..  gewoon nl 1 en rtl 4 bijv.

Het apparaat dat ik gebruik (heeft het overigens al zeker 1,5 jaar gewoon gedaan) maar is een huawei mate 10 pro OS versie 9.

Groetjes Carlijn 

Reputatie 7
Badge +17

Dag @Carlyn2703 Welkom hier!  Bedankt voor je vraag. Excuses voor het lang moeten wachten op onze reactie. Balen dat je niets kunt terugkijken op je telefoon! Voor zover ik weet is er geen storing bekend.
Zijn de App en het telefoon up-to-date? Heb je de app al eens opnieuw geïnstalleerd? Ik hoor graag van je en hoop dat we snel een oplossing vinden voor dit probleem. 

Reputatie 7
Badge +17

@Carlyn2703 Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat het probleem (op mysterieuze wijze) is opgelost. Anders hoor ik het graag!

Ik heb hetzelfde probleem.

 

Ik heb een Galaxy tab A SM-T550

Ook al enige tijd last van.

App al een aantal keren verwijderd en opnieuw geïnstalleerd met hetzelfde resultaat.

Ik heb een oude versie gedownload en geïnstalleerd, nu lukt het wel om terug te kijken.