Beantwoord

iTV app werkt niet goed

  • 9 July 2019
  • 5 reacties
  • 211 keer bekeken

T is een drama met die app de oude werkte perfect en nu mag blij zijn als de NPO zenders kan ontvangen de rest werkt gewoon niet
Hoelang nog wachten ???
icon

Beste antwoord door Susan_ 11 July 2019, 10:59

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +11
Welkom @georg2018

Krijg je een foutmelding te zien?
Zo ja welke?
En met wat voor toestel gebruik je de app?
Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @georg2018, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Ik begrijp dat je er tegenaan loopt dat de KPN iTV app bij jou niet goed werkt. Dat is natuurlijk niet fijn! Ik wil graag met je meekijken of we hiervoor een oplossing kunnen vinden.

Allereerst ben ik benieuwd welk apparaat je gebruikt in combinatie met de iTV app, welk besturingssysteem hierop staat (en welke versie hiervan), welke versie van de KPN iTV app je hebt geïnstalleerd en inderdaad ook welke foutmelding je krijgt in die app. Werkt de website variant bijvoorbeeld wel gewoon goed?

Heb je daarnaast de iTV app al een keer verwijderd en helemaal opnieuw geïnstalleerd? Dit wil ook nog wel eens helpen.

Ik hoor graag van je! 🙂
Reputatie 7
Badge +21
@georg2018, ik heb helaas geen reactie meer gehad. Kan je aangeven of je hier nog hulp bij kan gebruiken?
Dit ging om mn Tablet Lenovo heb de tablet gerest alle Apps er opnieuw op en gaat nu redelijk goed SBS , RTL en NPO werkt goed maar RTL crime en Lounge weer NIET
op PC via /www.interactievetv.nl/tv-kijken werkt alles

Heb alleen nog 1vraag waarom kan er NIET naar duitse TV zenders gekeken worden via Tablet of PC

Alvast bedankt Mvrgr G Deijen
Reputatie 7
Badge +21
Het klopt dat je hier verschillen in ziet, de uitleg volgt hieronder.

Er is een verschil in wat je kunt zien op de verschillende apparaten. Dit heeft te maken met de rechten die beschikbaar zijn voor deze apparaten. Deze verschillen zitten voornamelijk op het aantal zenders. Op de iTV app en webapp heb je toegang tot +/- 60 zenders (ipv de totale +/- 70 zenders). Hierbij heb je buitenhuis met de app toegang tot +/- 40 zenders. Van de beschikbare zenders in de app zijn de volgende functionaliteiten beschikbaar: Live, Begin gemist, Live TV pauzeren, 7 dagen Terugkijken en Opnemen. Ook kun je films en series van het basis- en pluspakket bekijken


Alle informatie, en een overzicht welke zenders je online kan kijken, kan je vinden op onze website over online tv-kijken.

Reageer