Beantwoord

Itv app werkt niet goed meer op Android TV box, sinds update begin september.

• 5 oktober 2018
  • 4 reacties
  • 874 keer bekeken

Ik gebruik een MXq-4k box om in buitenland mijn KPN tv opnames te bekijken.
Al een tijd tot tevredenheid. Op het apparaatje staat versie 6.0.1
Helaas na de behoorlijk zware update komt de video speler maar niet op gang.
Ik krijg dus steeds de melding, Sorry......Er ging iets fout.
etc. Ook nieuw? sinds deze update? Ik zie op het forum veel mensen erover klagen.
Nou ja die vragen ook niet om een oplossing.🤔
Overigens heb ik voor zekerheid op mijn smartphone maar gelijk de updates uitgezet.
Ik kan daarop nog alles naar tevredenheid zien, maar is wel behelpen toch.
Ik wou dat ik gewoon terug kon naar de app van voor de wijzigingen?
Wie kan helpen? Vast bedankt.
icon

Beste antwoord door Paul_ 5 oktober 2018, 10:55

Hi @HWW. De nieuwe tv app wordt helaas niet ontwikkeld (en getest) voor Android tv boxen maar alleen voor tablets en mobieltjes. Dus ik heb dan ook geen oplossing voor je ben ik bang. Er staat wel een nieuwe update gepland voor later deze maand dus wellicht dat dat helpt maar ik kan het je niet beloven.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Ik had ook opgezocht of jouw tv box een MediaTek chipset had maar helaas. Het kan dan nog steeds met de chipset te maken hebben maar dan heb je er weinig aan. Als ik het zo lees op internet is die chip specifiek voor de tv box gemaakt.

Chromecast werkt wat mij betreft prima. Er zijn altijd berichten te vinden over slechte ervaringen natuurlijk. Je kan casten trouwens proberen met een mobiel/tablet maar ook met een laptop bijvoorbeeld.
Bleek dus dat er in mijn TV box een Rockchip RK3229.
"Sorry ..... Had dus niet met de chipset van mijn TV box van doen.

Blijft alleen nog over mij te concentreren op ChromeCast.
Maar daar zijn in het forum veel negatieve berichten over.
Topic Sluiten maar.
Ik vond het volgende op het "centrale topic" ..............met chromecast ondersteuning.
>>MediaTek chipset
Op bepaalde android toestellen zie je een foutmelding met de tekst "Sorry...". De oorzaak hiervan ligt in de chipset (MediaTek) die sommige toestellen gebruiken. Mocht je je afvragen of jouw toestel ook deze chipset gebruikt, zoek het toestel dan even op op Tweakers bijvoorbeeld. Gebruikers met een MediaTek chipset kunnen ook naar het WK kijken. Ze kunnen nu live tv kijken op NPO 1, 2 en 3. Helaas is het nog niet mogelijk om naar andere kanalen te kijken of andere typen content.
Reputatie 7
Badge +24
Hi @HWW. De nieuwe tv app wordt helaas niet ontwikkeld (en getest) voor Android tv boxen maar alleen voor tablets en mobieltjes. Dus ik heb dan ook geen oplossing voor je ben ik bang. Er staat wel een nieuwe update gepland voor later deze maand dus wellicht dat dat helpt maar ik kan het je niet beloven.

Reageer