Beantwoord

iTV app werkt niet meer door zwart beeld

  • 5 July 2019
  • 20 reacties
  • 4954 keer bekeken

Al enige tijd werkt de iTV app op mijn mobiel niet meer. Ik krijg alleen een volledig zwart beeldscherm te zien.

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Tycha 7 July 2019, 18:37

Bekijk origineel

20 reacties

Reputatie 7
Badge +11
Welkom@Rantin

Op welk toestel gebruik je de app?
Krijg je nog een foutmelding te zien?
Op een LG G5
Ik krijg helemaal geen melding, zie alleen een zwart scherm
Reputatie 7
Badge +22
Op een LG G5
Ik krijg helemaal geen melding, zie alleen een zwart scherm

Welke Android versie staat er op de LG G5?
Heb nu de app wederom geheel verwijderd en opnieuw gedownload. Eens kijken hoe lang deze het nu volhoudt....
Reputatie 7
Badge +11
Fijn dat het weer werkt,zorg ook dat Chrome up to date is in de Playstore 👍
De app werkt vandaag al niet meer....
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Rantin, Wat apart dat de iTV app eerst wel werkt, dan niet, dan weer wel en na opnieuw installeren alsnog weer wegvalt. Kun je testen of dit ook gebeurt als je de kwaliteit van de stream lager zet? Dat doe je via het profiel-icoontje, vervolgens instellingen, beeldkwaliteit. Hoe gaat streamen via andere apps zoals Youtube of Netflix op je telefoon? Blijft dat wel stabiel?
Ik kan dus niet in de iTV app. En in de MijnKPN app staat de optie beeldkwaliteit er niet bij.
Ik kijk dagelijks Youtube en Netflix op mijn mobiel en daar heb ik nooit problemen
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Rantin, De LG L5 draait op Android 4.0. Om de iTV app te gebruiken moet je toestel minimaal Android 4.3 hebben. Dit verklaart waarom je de iTV app niet meer kunt gebruiken.
Reputatie 7
Badge +11
Vanaf ~1 juli is de iTV app niet meer te gebruiken i.c.m. Android 4. De iTV software wordt geüpdatet met de laatste beveiligingstechnieken die niet meer door Android 4 wordt ondersteund. We raden aan jouw toestel van nieuwe software te voorzien (indien mogelijk).
Reputatie 7
Badge +11
Of heb je al android 8 op je telefoon? Zie https://www.google.com/amp/s/www.droidapp.nl/nieuws/lg-g5-update-android-8-0-oreo-nederland/amp/
Reputatie 7
Badge +19
Dat is een goede wat @Tycha zegt. Je kunt je apparaat op updates controleren. Door de software van je smartphone te updaten, blijft hij altijd snel werken en heb je altijd toegang tot de nieuwste functies! Ook worden er met een update vaak kleine foutjes uit het besturinggsysteem gehaald, zodat de software beter loopt. Via de LG L5 gaat dit via deze stappen:

  1. Tik op 'Instellingen'.
  2. Tik bovenaan op 'Algemeen'.
  3. Scroll naar beneden en tik op 'Over het toestel'.
  4. TIk op 'Update Center'.
  5. Tik op 'Software-update'.
  6. Tik op 'Controleer nu voor update'.
  7. Als er een update beschikbaar is hoef je alleen nog de stappen op het scherm te volgen.
Mijn mobiel is nu bezig met de update. Afwachten of dit het probleem verhelpt....
Alvast bedankt voor de hulp
Reputatie 7
Badge +11
Vast wel,en met Android 8 ben je aardig "up to date" ,en kan je met je toestel weer even mee 👍😀
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Rantin, Werkt de iTV app weer nu je de telefoon een update hebt gegeven?
Reputatie 7
Badge +19
@Rantin, We hebben geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen vragen meer hebt en de iTV app weer werkt. Anders horen we het graag!
Het heeft even geduurd, maar na een aantal keren updaten staat nu eindelijk 8.0 op mijn mobiel. Het lijkt erop dat het nu lukt...
Bedankt voor de hulp
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Rantin, Goed om te lezen dat het eindelijk gelukt is . De iTV app werkt nu ook weer? Mocht je hier nog vragen over hebben, stel ze vooral!
Ik dacht dat de app wel werkte, maar nu doet ie het al niet meer helaas....
Reputatie 7
Badge +22
Ik dacht dat de app wel werkte, maar nu doet ie het al niet meer helaas....
Dat is vervelend @Rantin, hoe log je in? Met je KPN ID, of met je abonnementsnummer en pincode?

Reageer