Beantwoord

ITV App werkt niet op Android 6.0

• 27 mei 2018
  • 3 reacties
  • 620 keer bekeken

Jullie zeggen als je Android 4.0 hebt wordt t niet meer ondersteund wel ik heb
Zelf 6.0 dat werkt al NIET er wordt maar n excuus bedacht , zelfs op KPN.com werk het niet
Kan beter n nieuwe tablet kopen alleen voor jullie nou mooi niet
Tig keer gebeld maar n goede antwoord krijg je niet
In 1 woord WAARDELOOS
Mvrgr. G. Deijen
icon

Beste antwoord door Marina_ 31 mei 2018, 14:52

Hallo georg2018, welkom op ons Forum.

Het is absoluut waardeloos wanneer je iets wilt gebruiken en het werkt niet. Daar wordt niemand gelukkig van. Zou je nog willen toelichten welk merk tablet je gebruikt en welke melding je te zien krijgt wanneer je de app probeert te gebruiken? Op sommige android toestellen zie je een foutmelding met de tekst "Sorry...". Als dit het geval is ligt de oorzaak hiervan in de chipset (MediaTek) die sommige toestellen gebruiken. We zijn druk bezig met een oplossing hiervoor. Zodra dit is opgelost communiceren we dit in het topic: De nieuwe iTV app van KPN met Chromecast ondersteuning. Krijg je toch een andere foutmelding, zou je dan toe willen lichten welke je te zien krijgt? Dan ga ik uitzoeken wat er aan de hand is.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Beste @georg2018, wat vervelend dat het niet werkt, Ik lees dat je Androidversie 6.0 hebt, welke type tablet heb je? En inderdaad zou het dan moeten werken met Android 6.0 🤔
Reputatie 7
Badge +19
Hallo georg2018, welkom op ons Forum.

Het is absoluut waardeloos wanneer je iets wilt gebruiken en het werkt niet. Daar wordt niemand gelukkig van. Zou je nog willen toelichten welk merk tablet je gebruikt en welke melding je te zien krijgt wanneer je de app probeert te gebruiken? Op sommige android toestellen zie je een foutmelding met de tekst "Sorry...". Als dit het geval is ligt de oorzaak hiervan in de chipset (MediaTek) die sommige toestellen gebruiken. We zijn druk bezig met een oplossing hiervoor. Zodra dit is opgelost communiceren we dit in het topic: De nieuwe iTV app van KPN met Chromecast ondersteuning. Krijg je toch een andere foutmelding, zou je dan toe willen lichten welke je te zien krijgt? Dan ga ik uitzoeken wat er aan de hand is.
Reputatie 7
Badge +19
Ik heb geen reactie meer van je gezien georg2018, dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!

Reageer