Beantwoord

Itv app werkt niet, wat te doen?

  • 5 May 2019
  • 13 reacties
  • 1485 keer bekeken

De kpn itv app werkt niet goed. Ik kan alleen tot RTL 8 kijken en de rest van de zenders niet. Ik heb de app al opnieuw geinstalleerd en opnieuw ingelogd, maar ook dat helpt niet. Er komt te staan " Sorry er ging iets fout probeer het opnieuw" is nu al 2 weken.
icon

Beste antwoord door Tycha 5 May 2019, 18:10

Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 7
Badge +11
Er zijn problemen met de ITV app,je zou kunnen proberen om Chrome te downgraden,te lezen in dit topic https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/kpn-itv-app-problemen-472341
Reputatie 7
Hay @Henk81, welkom op het KPN forum. Dat klopt helaas. De update van de Chrome app werkt niet zo lekker samen met de iTV app. Je kunt een alternatieve route proberen door Chrome te downgraden naar de vorige versie. Lekker bezig @Tycha, ik zie dat je al meerdere forumgebruikers hierop hebt gewezen. Tnx! 🙂

Mijn itv online werkte niet goed op mijn tabs5e van Samsung.

De app geopend en daarna mijn profiel aangedrukt,daarna 3g/4g uitgeschakeld,en het probleem was opgelost.groeten Snarfje.

Reputatie 7

Ha @snarfje. leuk dat je hier inhaakt, welkom op het KPN forum. Fijn om te lezen dat het je is gelukt het probleem op te lossen. Bedankt voor je reactie!  

Interactieve tv laat ons vandaag in de steek, geen probleem toch, we kijken via de laptop en een hdmi kabel kpn itv. Vergeet het maar, wat is dit waardeloos zeg.

Geen itv, geen interactieve tv via de ontvanger, maar wel betalen.

Badge +19

Misschien is de ontvanger kapot. Kan gebeuren toch? Geeft ie een foutcode? Heb je en al teruggezet naar fabrieksinstellingen? Welk type ontvanger is het?

Wat heeft dat te maken met itv online ? 

Alles bekabeld en 3 ontvangers + nieuwe kabels geprobeerd

Reputatie 7
Badge +11

Bedoel je de versie via de website? Die heeft een nieuwe link sinds een paar dagen

 tv.kpn.com .

 

Mocht het via een bepaalde browser niet lukken, wil je dan een andere internetbrowser testen.

Reputatie 7

Hé @Erwik, welkom op het KPN forum. Super balen dat je geen tv kunt kijken via je tv-ontvanger én iTV Online :tired_face:
Maar gelukkig weet de community wel een oplossing 😃 Is het gelukt om via tv.kpn.com online je favo programma te kijken? 

Hoe staat het er nu voor met de ontvanger? Zie je een foutcode? 

Monteur is vandaag geweest, en het blijkt echt goed mis te zijn. De storing is op dit moment niet te verhelpen, omdat men niet weet wat de oorzaak is. Deze storing veroorzaakt een zeer trage internetsnelheid, waardoor interactieve tv en tv online niet gebruikt kunnen worden.

Inmiddels 3 dagen zonder

Reputatie 7

Welke snelheid haal je thuis, @Erwik? Dat kun je in fourstack controleren. Ik hoor graag van je!  

Hoi @Nadia 

Vandaag noodpakket ontvangen.

Nu dus kijken via digitenne en tijdelijk in bezit van mobiele wifi

 

Reputatie 7

Dat is een goed alternatief, totdat de oorzaak gevonden is. Balen dat je momenteel een storing ervaart.Ik ga er vanuit dat we het spoedig herstellen! Nog even geduld. 

Reageer