Beantwoord

Itv app werkt slecht

  • 18 March 2019
  • 8 reacties
  • 843 keer bekeken

Ik kan ineens geen opnames en orogrammas meer kijken via de itv app. De app blijft maar laden. Het programma begint nooit. Op de ontvanger en de laptop werkt het wel, maar in de itv app dus niet.
icon

Beste antwoord door avweenen 27 March 2019, 17:01

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hallo @avweenen, welkom! Wat jammer om te lezen dat je geen gebruik kunt maken van de itv app! Op welk apparaat gebruik je de app? En op welke Android of iOS versie draait het apparaat? Ook ben ik benieuwd of je de app al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd hebt.
Ik gebruik een iPhone 6s met IOS 12.2.
de app heb ik al herhaaldelijk opnieuw geinstalleerd, dat lost niets op.
Reputatie 7
Aha ... iOS ... tja ... 🤔
Helaas zijn er heel wat issues met de nieuwe versie van de KPN iTV app.
Deze is alleen nog naar iOS uitgerold. De uitrol naar Android is uitgesteld vanwege al die problemen die op iOS geconstateerd zijn.
Vraag is nu wanneer KPN eindelijk met een werkende fix komt.
Lekker dan! Waarom gooit kpn dan niet die oude versie er weer op tot de nieuwe goed werkt? Er zijn best aardig wat ios gebruikers die nu dus in de kou staan. Of hoeven die klanten niet tevreden te zijn?
Reputatie 7
Lekker dan! Waarom gooit kpn dan niet die oude versie er weer op tot de nieuwe goed werkt? Er zijn best aardig wat ios gebruikers die nu dus in de kou staan. Of hoeven die klanten niet tevreden te zijn?
Daar geef ik je 100% gelijk in maar helaas heb ik tot nu toe nog maar één keer meegemaakt dat een oude versie van software teruggezet werd, maar alleen bij een beperkte groep abonnees. Dat was bij de uitrol van firmware versie 3.2 op de V10 (zonder A) in november 2017. Verder is, naar mijn weten, nog nooit een uitrol teruggedraaid, hoe rampzalig die uitrol ook uitpakte.
Reputatie 7
Badge +30
Het klopt wat wjb zegt! We werken keihard aan een update, maar die is er op dit moment nog niet. Zodra de update er wel is, zullen we dit op het forum melden. Je zult dit vanzelfsprekend ook zien door de update op je telefoon. Excuses voor het ongemak wat je er nu van hebt!
Yes! Update inmiddels gekregen en geinstalleerd. Nu werkt het weer.
tip: eerst goed testen voordat een update uitgerold wordt, dit was niet de eerste keer helaas...
Reputatie 7
Badge +30
Heel fijn dat het werkt en dat je het laat weten! Hopelijk gaat het de volgende keer inderdaad meteen goed 🙂