Beantwoord

iTV app wil niet casten met iOS 13.1.3

  • 27 October 2019
  • 11 reacties
  • 513 keer bekeken

App wil tv-uitzendingen niet casten met mijn Chromecast. Op mijn iPad Air start het beginscherm wel op na het aanraken van het cast pictogram. Druk je vervolgens op een uitzending dan loopt de groene balk op het televisiescherm dat het programma geladen wordt. Na een aantal seconden loopt deze vast en je ziet het beginscherm casten weer op de televisie. Als ik hetzelfde probeer op mijn Android telefoon (Samsung S9) werkt het wel en kan ik de gecaste uitzending wel gewoon kijken

icon

Beste antwoord door TonHamberg 7 November 2019, 13:59

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Reputatie 7

Kan je andere toepassingen zoals Netflix en YouTube wel gewoon casten vanaf die iPad?

Ja, dat lukt wel. Ook de NPO app doet het zodat ik live NPO1 t/m 3 kan kijken. Alleen de iTV app werkt niet.

Reputatie 7

Dan hoop ik dat binnenkort een medewerker van KPN zich zal melden om zich over dit topic te ontfermen.

Hoop ik ook. Dank wjb!

Reputatie 7
Badge +25

Hi @TonHamberg, goed dat je het meldt. Ik ben nog andere geen klanten tegengekomen met dit probleem, dus het is mij nog niet helemaal duidelijk of dit een algemeen probleem is. Ik ga dit natuurlijk uitzoeken. Wel heb ik nog 2 vragen:

 

Welke iPad Air heb je precies?
Welke Chromecast versie heb je?

Hoi Peter,

Heb een iPad Air 2 (PPL72HC/A) en zowel de 2e als de 3e versie van de Chromecast. Beiden geven dezelfde symptomen.

groet,

Ton

Reputatie 7
Badge +25

Bedankt voor de snelle reactie. Ik ga dit doorzetten om te kijken wat er aan de hand is… Zodra ik meer weet laat ik van me horen.

Reputatie 7
Badge +25

Ik heb nog geen echte update @TonHamberg. We kunnen het nog niet reproduceren namelijk...

Update van de app gehad voor iOS (gedateerd van de 24ste), en……...het werkt weer!! Thnx

Reputatie 7

Update van de app gehad voor iOS (gedateerd van de 24ste), en……...het werkt weer!! Thnx

Hoe komt het dat jij die update nu pas gekregen hebt?

Reputatie 7
Badge +25

Update van de app gehad voor iOS (gedateerd van de 24ste), en……...het werkt weer!! Thnx

Mooi zo! Ik kon het probleem ook niet plaatsen namelijk. De update hadden we natuurlijk iets eerder kunnen/moeten checken, maar goed, het is opgelost. :smiley: