Beantwoord

ITV app windows 10

• 2 mei 2018
  • 3 reacties
  • 5155 keer bekeken

Badge
Ik heb vandaag de itv installeert op mijn windows 10 computer maar ik krijg na 4 minuten dat de app stopt en dan open ik heb opnieuw en hij stopt daarna weer ik heb het ook met mijn laptop geprobeerd maar precies hetzelfde en ik heb ook bekabelt geprobeert ik heb een i5 in mijn computer dus daar kan het ook niet aan liggen ik zie graag een oplossing
MVG. Mika
icon

Beste antwoord door wjb 2 mei 2018, 22:51

De iTV app op Windows wordt al hele lange tijd niet meer onderhouden en deze kun je dan ook beter niet meer gebruiken.
Het zou KPN sieren als ze de iTV app uit de Microsoft Store zou terugtrekken.
Als het goed is dan zal op "korte termijn" (er wordt gesproken over juli of augustus) een nieuwe website beschikbaar die iTV kijken op het Windows platform eindelijk stabiel en bruikbaar zou moeten maken.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
De iTV app op Windows wordt al hele lange tijd niet meer onderhouden en deze kun je dan ook beter niet meer gebruiken.
Het zou KPN sieren als ze de iTV app uit de Microsoft Store zou terugtrekken.
Als het goed is dan zal op "korte termijn" (er wordt gesproken over juli of augustus) een nieuwe website beschikbaar die iTV kijken op het Windows platform eindelijk stabiel en bruikbaar zou moeten maken.
Reputatie 7
De app doet 't bij mij nog prima, op een desktop én op een laptop. Ondanks de leeftijd verkies ik de app dan ook nog steeds boven de website.
Ik kan niet inloggen op mijn laptop met Windows 10, ik krijg de foutmelding 500-10015 en heb geen idee wat dat is, ik heb met verschillende browsers geprobeerd maar niets werkt ook niet via de website en niet via de app

Reageer