Beantwoord

ITV app windows 10, zenders lopen vast

• 13 juli 2016
  • 2 reacties
  • 147 keer bekeken

Hoe kan het dat verschillende zenders (bij mij vooral de Belgische) continu vastlopen? Dit euvel duurt nu al zo lang. Het moet toch wel mogelijk zijn om dit op te lossen.

*Admin: topictitel aangepast zodat je bericht beter is te vinden
icon

Beste antwoord door Justin_ 18 juli 2016, 19:32

Hoi Marcel, welkom op het forum! Vervelend dat je last hebt van vastlopend beeld. Heb je dit probleem op een laptop? Of op een ander apparaat? Hoe is het apparaat verbonden met de Experia Box, bekabeld of draadloos? Heb je de app al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? Hoi Marcel, je hebt niet meer gereageerd in dit topic. Betekent dit dat je probleem inmiddels verholpen is? Als je nog vragen hebt, laat het me dan vooral weten!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +22
Hoi Marcel, welkom op het forum! Vervelend dat je last hebt van vastlopend beeld. Heb je dit probleem op een laptop? Of op een ander apparaat? Hoe is het apparaat verbonden met de Experia Box, bekabeld of draadloos? Heb je de app al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? Hoi Marcel, je hebt niet meer gereageerd in dit topic. Betekent dit dat je probleem inmiddels verholpen is? Als je nog vragen hebt, laat het me dan vooral weten!
Reputatie 7
Badge +22
Hoi Marcel, welkom op het forum! Vervelend dat je last hebt van vastlopend beeld. Heb je dit probleem op een laptop? Of op een ander apparaat? Hoe is het apparaat verbonden met de Experia Box, bekabeld of draadloos? Heb je de app al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd?

Reageer