Beantwoord

itv app zenders haperen vaak op tablet

  • 6 August 2019
  • 4 reacties
  • 657 keer bekeken

de zenders op de itv app op tablet en mobiel (wifi) haperen vaak ,,ook zenders op tv (aansluiting kabel )staan af en toe een paar seconden still op dezelfde verdieping als de experia box (deze hangt niet in de kast of zo )ik heb de experia box v8 hoe kan dit verbeterd worden
icon

Beste antwoord door Marina_ 7 August 2019, 18:55

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi @gerrit111158, Welkom op het forum. Lastig dat de iTV app vaak hapert op jouw tablet en mobiel. Gaat het via 4G wel goed? Ervaar je vaker problemen met de WiFi? Zou je onze WiFi tuner tool eens willen doorlopen? Met deze tool krijg je wifi-advies op maat. Je kunt bijvoorbeeld wat tips krijgen om de kwaliteit te verbeteren of je krijgt het advies om een wifi-versterker te nemen. Om te bepalen wat jouw huis nodig heeft, doorloop je een aantal stappen via de Wifi Tuner. Het is belangrijk dat je de site opent op een mobiel, tablet of laptop waarmee je door het huis kunt lopen. Ik ben benieuwd naar het resultaat.
Gebruik deze instellingen eens 1.1.1.1 dns server
Dan is je internet verbinding een stuk sneller
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.cloudflare.onedotonedotonedotone
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @gerrit111158, heb je het advies van @Inefficacious nog geprobeerd?
Reputatie 7
Badge +19
@gerrit111158 Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen vragen meer hebt. Anders hoor ik het graag!

Reageer