Vraag

itv app zie chromecast maar...

  • 12 July 2020
  • 14 reacties
  • 159 keer bekeken

Beste

 

heb hele forum afgezocht maar nog niet volgende probleem gezien :

 

itv app ziet me Chromecast als ik op start komt logo op tv maar als ik dan kanaal opstart zegt hij laden maar er gebeurt helemaal niks en blijf ik op tv zien kon log klaar om te casten.

 

doe dit vanaf iPad nieuwste versie ook al verwijderd Chromecast getest die alles heeft geen effect.

 

ik hoor het graag.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

14 reacties

Hoi @Guidoh . Welkom op het forum.

Wat jammer dat het nog niet wil lukken met chromecast.  Ik ben eigenlijk wel benieuwd of het wel lukt om via jouw ipad andere applicaties via chromecast te streamen.

Beste erwin

 

ik kan voor de rest alles Netflix nl ziet Videoland. Etc werken zonder problemen.

 

heb Chromecast ook gerest en terug gezet naar factory instellingen.

 

ook geprobeerd met meerdere apparaten.

 

 

 

Welk besturingssysteem staat er op de ipad? Heb je de versie voor mij?

Kun je tevens je profiel aanvullen en mij  hier een seintje geven?

Reputatie 5
Badge +5

Viel mij gisteren ook op dat het contact maken met chromecast prima gaat maar de tv zender meer dan 20 seconden aan het laden is. Dat is sinds de update van de app. Ook met de ipad.

@Meneertje van der Meertje . Goed om te weten. Na die 20 seconden komt er bij jou wel beeld?

Reputatie 5
Badge +5

@Erwin_ ja ik kreeg wel beeld. 

Beste erwin

 

heb software versie 13.5.1 ios

ook na 20 sec geen beeld.

 

@Guidoh Kun jij je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven als je dat gedaan hebt?

Beste erwin

 

die zijn geüpdatet nu.

 

 

Hoi @Guidoh . Ik probeer je even te bellen om een paar dingen door te spreken maar ik krijg allemaal (buitenlandse) meldingen dat mijn oproep wordt omgeleid.

Ben jij op vakantie? 

Verder zie ik ook dat er een installatiemonteur staat ingeboekt. Ben jij hier van op de hoogte?

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.

Beste Erwin 

 

probleem speelt in het buitenland nu thuis werkt het wel die zou geen verschil moeten maken en zou het moeten werken binnen de eu.

 

 

 

Oh, dat is vreemd. Had je, toen je in het buitenland was, zelf controle over het modem waarmee je was verbonden? Wat voor netwerk/router was je mee verbonden? 

Ja had overal controle op.

videoland Netflix etc waren geen probleem.

 

ik kan op telefoon of iPad tv kijken maar niet streamen naar tv ik zie kpn logo op tv en dan geeft uit eindelijk stream een error.

 

maar zie geen fout code