Afgelopen week was ik buitenshuis voor mantelzorg aan familielid. Ik keek s'avonds op smartphone Samsung A5-2017 via KPN tv app naar televisie + eigen opnames + terugkijken via Ziggo Wifi van familielid. Dit was een drama, beeld schokkerig en het ijlde voortdurend na. Niet om aan te zien. Daarna overgeschakeld op Ziggo account van familielid en tv gekeken met Ziggo Go app. Ging perfect. Nu thuis dacht ik dat ik wel normaal KPN tv via mijn eigen KPN Wifi kon kijken en dat Ziggo misschien zou storen. Maar dat was totaal niet het geval. Ben dus nogal verbijsterd. Dacht altijd dat KPN de beste was. Moet ik nou over gaan stappen naar Ziggo voor de goede kwaliteit die ik eigenlijk van KPN verwacht ?
*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
icon
Beste antwoord door Marina_ 25 juni 2018, 14:04
Hoi AEH, wat zonde dat je afgelopen week niet optimaal gebruik hebt kunnen maken van de iTV app. Dit kan betekenen dat je verbinding slecht is of dat jouw apparaat moeite heeft met het afspelen van de hoge beeldkwaliteit. In de app kun je eenvoudig een lagere beeldkwaliteit kiezen in de Instellingen. Dit doe je door op het Profiel icoon te klikken in de navigatiebalk onderin. Kies hier voor Instellingen en daarna Beeldkwaliteit. Hier kun je de beeldkwaliteit instellen voor Wi-Fi en 3G/4G.
Bekijk origineel