Vraag

iTV casten naar Chromecast werkt niet

  • 12 June 2021
  • 2 reacties
  • 257 keer bekeken

Ik kan Chromecast en KPN iTV niet werkend krijgen in onze camper. Ik heb iTV opgestart op een iPad, vervolgens druk ik op het icoontje casten naar tv, onmiddellijk gevolgd door “ verbinden met tv is mislukt” (op de iPad) op de tv komt te staan “er is iets mis gegaan probeer het opnieuw of cast iets anders” Een en ander gaat via de hotspot op mijn telefoon.

Wat kan ik hier aan doen om het werkend te krijgen.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 2
Badge +1

@HenkFetje welkom op het KPN Forum. Ook via het mobiele netwerk moet een Chromecast gebruikt kunnen, ervan uitgaande dat je bundel toereikend is en de internetsnelheid op de locatie ook. Weet je zeker of de Chromecast ook gebruik maakt van hetzelfde netwerk als de iPad? Als dat afwijkt kan dat een verklaring zijn waarom het casten niet lukt. Je kunt volgens mij het Wifi netwerk van de Chromecast controleren in de Google Home app, selecteer het tandwieltje van Instellingen. Is het netwerk anders dan kun je via Instellingen en Wifi het netwerk vergeten om daarna de Chromecast aan hetzelfde netwerk als de iPad te koppelen.

Reputatie 2
Badge +1

@HenkFetje We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders weet je ons te vinden!