Beantwoord

iTV en ipad

• 4 februari 2018
  • 20 reacties
  • 156 keer bekeken

Sinds enige dagen start iTV, tijdens het kijken via mijn ipad, telkens opnieuw op . Zo mis ik telkens een stukje van het door mij gekeken programma.
icon

Beste antwoord door wjb 9 februari 2018, 16:27

ik heb een Experiabox TG789VN maar hoe/waar vind ik de andere gegevens?Oei, dat is een oud beestje en die mag wel eens vervangen worden door een moderne Experia Box.
De wifi van de TG789vn is geeneens 802.11n en dat is toch echt niet meer acceptabel.
Bel klantenservice op 0800-0402 (24x7) en vraag om vervanging van die prehistorische Experia Box.
Bekijk origineel

20 reacties

Reputatie 7
Hmmm, dat is een vreemd probleem.
Heb je de app al een keer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd?
Zo nee, doe dat dan eens, niet geschoten is altijd mis. 😉

Ik ben bang dat er niet veel meer gedaan zal worden aan de huidige ITV app aangezien een compleet nieuwe ITV app momenteel door een beperkte groep abonnees getest wordt.
Reputatie 7
Badge +18
Beste @Vera 1955,

Is het nog gelukt met de ITV app aan de hand met de reactie van wjb? 🙂
Ik heb gisteren al de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar helaas...
Is zo raar dat dit probleem nu ineens optreed terwijl ik al jaren iTV kijk via de ipad.
Reputatie 7
Badge +18
Is zo raar dat dit probleem nu ineens optreed terwijl ik al jaren iTV kijk via de ipad.Wat vervelend dat het niet gelukt is. 😞 Welke IPad heb je? En welke iOS versie heb je erop staan?

De nieuwste versie is: 11.2.5 😉
Ik heb een ipad air 2 met de update 11.2.5
Reputatie 7
Badge +18
Wat een irritant probleem, Vera. Ik ben bang dat wjb gelijk heeft. Alle inspanning focust zich nu op de nieuwe app. Ik weet ook niet zeker of dit aan de app zelf ligt. ( aangezien er geen recente update is geweest ).

Als alternatief zou je kunnen kijken via de browser: https://www.itvonline.nl/

Binnenkort komt de nieuwe app. Ik ga er van uit dat het dan in ieder gevall weer werkt!
Bedankt voor alle suggesties maar Stel nu dat het toch aan mijn internet verbinding ligt...
Zoals gezegd merk ik daarniets van met googelen ofzo maar wellicht is dat toch het probleem. Wat kan ik dan voor actie ondernemen?
Reputatie 7
Bedankt voor alle suggesties maar Stel nu dat het toch aan mijn internet verbinding ligt...Dan zou je op een andere locatie met die iPad geen problemen moeten hebben. Heb je dat al een keer getest?
Vanmorgen heb ik inderdaad zonder problemen op een andere locatie tv gekeken...kan toeval zijn maar...
Reputatie 7
Vanmorgen heb ik inderdaad zonder problemen op een andere locatie tv gekeken...kan toeval zijn maar...Heb jij wellicht een Experia Box V10 en eindigt de firmware versie daarvan op T03.2?
ik heb een Experiabox TG789VN maar hoe/waar vind ik de andere gegevens?
Reputatie 7
ik heb een Experiabox TG789VN maar hoe/waar vind ik de andere gegevens?Oei, dat is een oud beestje en die mag wel eens vervangen worden door een moderne Experia Box.
De wifi van de TG789vn is geeneens 802.11n en dat is toch echt niet meer acceptabel.
Bel klantenservice op 0800-0402 (24x7) en vraag om vervanging van die prehistorische Experia Box.
Ga ik doen en wellicht lost dat het probleem op!
Reputatie 7
Badge +18
Hoi Vera. Is het gelukt? Zo niet help ik je verder 🙂
De nieuwe Experia box is aangevraagd, komt morgen dus wordt vervolgd!
Reputatie 7
Badge +18
Ik wacht in spanning af, Vera 🙂
Reputatie 7
Badge +18
De nieuwe Experia box is aangevraagd, komt morgen dus wordt vervolgd!Beste @Vera 1955, is inmiddels je nieuwe Experiabox binnen? 🙂
Yep, de nieuwe box is binnen en geïnstalleerd. Nog niet veel Kans gehad om te testen maar tot nu toe gaat het goed dus zonder tegenbericht kun je er vanuit gaan dat het is opgelost. Allen bedankt voor het meedenken!
Reputatie 7
Badge +18
Dank voor je update! Mooi dat het allemaal goed lijkt te gaan.

Reageer