Beantwoord

Itv en safari

  • 4 February 2019
  • 5 reacties
  • 370 keer bekeken

sins 1/2 jaar bij overgang naar mojave apple kan ik geen itv meer ontvangen vraagt steeds naar silverlight heb deze al meerderen keren geheel verwijderd ook bij microsoft in de file ,en google chroom en de rest werk niet goed de blijven steeds rond draaien verbinding wifi beeld staat vaak stop hier heb ik voorheen nooit problemen mee gehadt ,
KPN belooft steeds dat ze dat in orde maken maar sorry niemand thuis steeds ander smoes
icon

Beste antwoord door Paul van KPN 6 February 2019, 13:06

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +25
Hi John. Safari werkt inderdaad nog niet via de nieuwe iTV website, maar zit er wel aan te komen. We hopen volgende week... Via Chrome, Edge en Firefox zou het echter prima moeten werken. Er is geen storing gaande of iets dergelijks waardoor je er geen gebruik van zou kunnen maken. Welke internetsnelheid haal je op die Mac?

Waar heb je die beloftes gezien/gekregen? En welke smoezen bedoel je precies?
ik heb in het verleden diverse keren kpn gebelt hierover ieder keer kreeg ik bijna het zelfde antwoord aan de lijn ,en die browser die werken niet goed met macbookair verbinding wiffi slecht zelfs de laatste keer zeide ze mij einde nov dan werkt itv weer met safari,en dan de slechte wiffi verbinding heb in het verleden als eens een andere router gekrijgen ,
25
ms

JITTER

5
ms

DOWNLOAD

6,3
Mbps



UPLOAD

1,9
Mbps
ik zit maar +/- 6 mtr van router ze hebben zelfs het kanaal eens verzet maar het blijft 0,0
en dat voor 81,48 hmmm
graag de mail naar *******@kpnplanet.nl sturen want deze van bonjoel is van mijn vrouw

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy
Reputatie 7
Badge +25
ik heb in het verleden diverse keren kpn gebelt hierover ieder keer kreeg ik bijna het zelfde antwoord aan de lijn
Welk antwoord bedoel je?

en die browser die werken niet goed met macbookair

Chrome werkt meer dan prima op een Macbook. Safari is de standaardbrowser maar dat maakt niets uit.

laatste keer zeide ze mij einde nov dan werkt itv weer met safari,

Het heeft wat langer geduurd inderdaad. We wilden het eigenlijk voor het einde van 2018 ook op Safari hebben... Excuses daarvoor.

en dan de slechte wiffi verbinding

Daar ben ik het mee eens. 6 Mb/s is zeer matig, en wellicht ook wel de oorzaak van problemen met iTV kijken via de site.

Ik weet niet wat je met "81,48" bedoelt?
Het lijkt me verstandig om een de WiFi Tuner een keer door te lopen. Daarmee kan de WiFi een stuk verbeterd worden namelijk. Wellicht krijg je zelfs (gratis) extra apparatuur opgestuurd. Met een beetje geluk is dat ook de oplossing voor iTV via Chrome.

want deze van bonjoel is van mijn vrouw

Ik weet niet wat dit betekent..

Vandaag 13-11-2022 laatste software, nog steeds geen beeld.
Dag Safari!

Â