Vraag

Smart TV app error 21 Network changed

  • 12 June 2021
  • 5 reacties
  • 450 keer bekeken

Wij hebben sinds 2 dagen hetzelfde probleem. Wel de internet kabel in de tv gedaan, maar ook dat maakt niet uit. Andere apps werken wrl gewoon. Zou toch prettig zijn als hier een oplossing voor komt.

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt (oorspronkelijke topic)


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hoi @Yorin25, welkom!

Je gebruikt de KPN Smart TV app op je televisie, toch? Wanneer krijg je deze foutmelding te zien? Werkt tv kijken wel, of helemaal niet? En maakt het verschil als je de app verwijdert en opnieuw installeert?

De app opnieuw installeren kon niet. De televisie werkt verder prima. Alle andere apps doen het. De foutmelding wordt zichtbaar wanneer we de app openen. 

Intussen is de foutmelding weer weg, maar hij komt sporadisch weer terug. Heel irritant. Er zit waarschijnlijk een fout in jullie app. Wat wel vervelend is uiteraard, want we wilden juist geen kastje of kabels naar de televisie hebben lopen. Tv boven met kastje doet het prima. 

Reputatie 7
Badge +19

@Yorin25 Ik kan me voorstellen dat dat irritant is, zeker als je geen tv-ontvanger bij die televisie wilt hebben. Goed dat je het aankaart. De Smart TV app is nog geen volwaardige vervanger van een tv-ontvanger, het is een app die nog volop in ontwikkeling is, maar je hoort 'm wel gewoon t kunnen gebruiken zonder deze foutmelding.

Welk merk en type televisie heb je, en van welk jaartal is deze? Hoe is de televisie met internet verbonden? En kan je daarnaast ook je forumprofiel zo volledig mogelijk invullen? 

De tv is een Samsung QLED 4K 50Q64T (2020). Wij hebben hebben hem op WiFi draaien, waarbij alle andere apps zoals Netflix en Disney het gewoon goed doen.

Hopelijk kunnen jullie het probleem achterhalen. 

Reputatie 7
Badge +19

@Yorin25 Goed om te weten dat andere apps goed werken! Kan je ook je forumprofiel zo volledig mogelijk invullen, en geef je hier een seintje zo gauw je dit hebt gedaan? Dan kan ik voor je op onderzoek uit.