Beantwoord

iTV films kijken op Macbook

• 26 juli 2018
  • 36 reacties
  • 1135 keer bekeken

Toon eerste bericht

36 reacties

Reputatie 7
Badge +31
Commentaar over dat ik de tv ontvanger zou moeten gebruiker vind ik echt onzin, dat bepaal ik zelf wel..Tja, KPN gaat er wel van uit dat je die thuis gebruikt.
Als het niet goed werkt via je laptop/pc en je gebruikt de door kpn geleverde ontvanger niet (geeneens extra kosten) dan hoeft kpn geen medelijden met je te hebben mijns inziens.
Zorg er i.i.g. voor dat je laptop/pc van de meest recente besturing is voorzien, anders kan KPN werking sowieso niet garanderen. Met de ontvanger garandeerd KPN tv wel gewoon! :)

Gezien je reactie hebben mijn positief bedoelde reacties hier dus kennelijk geen zin. Je WILT kpn gewoon niet gebruiken zoals KPN het bedoelt!

Toedeloe.
Reputatie 7
Badge +20
Daar ben ik weer! Ik heb de melding doorgezet naar onze technische dienst om dit verder te onderzoeken, mijn opties zijn namelijk een beetje op en veroorzaakt denk ik alleen maar meer frustratie. Deze achterliggende afdeling zal zo snel mogelijk contact opnemen als zij het probleem hebben gevonden en opgelost, meer informatie nodig hebben of een oorzaak hebben gevonden en hier jouw hulp nog bij nodig hebben.
Reputatie 7
Badge +20
@Den Bosch 28, heb je al reactie gehad van de technische dienst hierover?
Beste Susan,
Wat een onzin word jou op de mouw gespeld. KPN is al heel lang in gebreke t.a.v. ITV op een MacBook ik heb ook een MacBook sinds 2018 met de nieuwste software en deze moet gebruik maken van Microsoft software zoals Silverlight om ontvangst mogelijk te maken e.e.a. is zo gebrekkig dat het gebruiken van de zogenaamde App van KPN tv op je MacBook bepaald geen lolletje is. KPN frustreert de klanten met medewerkers die geen medewerking geven en bepaald niet gestoord zijn door kennis van zaken. Een MacBook gebruiker bepaald hooguit 10% van het totale klantenbestand en KPN verdomd het om zich daarop te richten en daar een vriendelijk en bruikbaar programma voor te ontwikkelen. Dit zeggen ze niet maar is wel de werkelijkheid. Ik spreek uit ervaring. Jammer dat een markt bepalend bedrijf zo waardeloos met zijn klanten omgaat.
afz. Thees
Reputatie 7
Badge +19
Je kunt best ITV op je macbook bekijken hoor
En Silverlight installeren is helemaal niet nodig.
Alleen Safari en nog enkele browsers worden (nog) niet ondersteund.
Je kunt GoogleChrome of Firefox probleemloos op je mac installeren en ITV bekijken.
Beste Huistijger,
Dit is niets nieuws, echter het zou KPN sieren om mensen die investeren in een apparaat dat niet afhankelijk wil zijn van Microsoft, Google en diversen en dus gebruik willen maken van Safari te respecteren.

KPN kiest de weg van de minste weerstand en verplicht een groep klanten met een MacBook om gebruik te maken van browsers met vele storende factoren en spam.
Reputatie 7
Badge +19
Ik begrijp volkomen dat je geen Microsoft op je Mac wilt hebben, dat zit er op de mijne ook niet op.
Er wordt aan gewerkt om ook Safari hiervoor geschikt te maken.
Ik zou er zelf geen bezwaar in hebben om zolang Google Chrome te gebruiken voor ITV.
Nu moet ik eerlijk bekennen dat ik geen ITV op mijn mac bekijk, want daarvoor heb ik een TV.
Maar als de noodzaak er was dan zou ik gewoon google Chrome gaan gebruiken.
Dus zolang even een andere browser gebruiken kan toch geen bezwaar zijn?
Keulen en Aken zijn ook niet in één dag gebouwd, dus even geduld.
Beste Huistijger,
Mij stoort het hogelijk dat je door alles en iedereen word verplicht om browsers en programma te gebruiken die veel van de rotzooi die op het internet rond dendert en inbreuk doet op je privacy moet gebruiken om materiaal te gebruiken waar je als klant recht op hebt. Dit word nooit vermeld als je een overeenkomst afsluit met een dergelijke partij gelijk KPN, ik heb betalingsplicht als afnemer maar KPN heeft leveringsplicht als leverancier. En de leverancier is gebrekkig in deze.
Reputatie 7
Badge +19
Sorry maar dat klopt niet
De ITV op je Mac (of PC) is een extra item waar niet voor betaald wordt, dus kun je er geen enkele rechten aan verlenen.
Beste Huistijger,
de reclame zegt alles, namelijk dat je KPN itv overal waar je bent kunt ontvangen dus deze dienst is ingebakken. Dan zeg je niet jouw systeem bevalt me niet dus daar acteer ik niet op.

Ik ben er klaar mee, je reactie zal ik lezen maar ik reageer er niet meer op. onze inzichten verschillen nogal.
Reputatie 7
Badge +19
Je hebt gelijk, we stoppen er mee, we worden het toch niet eens.

Reageer