Beantwoord

iTV-firmware 7.0.14_1

• 21 februari 2017
  • 78 reacties
  • 2632 keer bekeken

Toon eerste bericht

78 reacties

Reputatie 7
Mislukte opnames worden niet meer weergegeven in de lijst met opnamesOok dit klopt niet (met deze software).
Hier staat nu gewoon een mislukte opname in de lijst. Niet af te spelen; foutcode 3025.
SBS6 HD 12,5 jaar Toppers. Donderdagavond 23-2

Gek genoeg is het programma wel af te spelen via de Gids (Terugkijken). Dat is toch dezelfde opnameserver?

En waarom die drukte over die 4 digits? Straks hebben we HD van af 1 en dan zouden we met 3 digits ook die wachttijd, volgens mij 1 seconde, hebben gehad! De meeste zenders die nu in de 700 staan gaan naar 1 en 2 cijferige posities. Drukte om niks.
Want met die "wachttijd" mis je echt niet een heel programma of zo :8:P
Ik vind het echt kansloos. Je moet gewoon snel kunnen zappen, .Waarom? Duren programma's maar 1 of 1½ seconde en mis je door die wachttijd het net helemaal? Nee. Ik zie het probleem niet. In onze huidige maatschappij "moet" alles al snel.
Zappen naar 1 en 2 cijferige posities ging al net zo snel als naar 3 cijferige nu. En daar hoorde je, tot nu, niemand over.
Via de kabel heeft men al HD van af 1. En dus die wachttijd. En ik lees nergens klachten.
ps. 0001 intoetsen gaat ook snel hoor. Net even uitgeprobeerd. (rechterduim 3 x 0, linkerduim 1 x 1 😉 )
Reputatie 7
Badge +16
Het is mij om het even....
Reputatie 7
Straks hebben we HD van af 1 en dan zouden we met 3 digits ook die wachttijd, volgens mij 1 seconde, hebben gehad! De meeste zenders die nu in de 700 staan gaan naar 1 en 2 cijferige posities.Precies wat ik al eerder aangaf.
Ik gebruik de cijfertoetsen niet vaak om te "zappen" (P+/P- wel) dus heb ik er ook nauwelijks "last" van. Anderen blijkbaar wel en daarvoor is er met deze firmware (waar je nu na 3 cijfers ook moet w88) wel degelijks iets veranderd (verslechterd). Als dat met de OK-knop opgelost zou kunnen worden ben ik daar voor!
Die 4 digits zijn de meest in het oog springende verandering van deze firmware; de rest heeft voor de meeste klanten veel minder (geen?) impact. En als dan het nut wellicht pas over enige tijd (?) gaat blijken begrijp ik ook het onbegrip/de ergernis van sommige klanten wel.

Overigens hoop ik dat die 4 digits duiden op een op handen zijnde (flinke) uitbreiding van het aantal kanalen. Daarin is hopelijk ook meer plaats voor zenders voor speciale doelgroepen, waarvan de kijkdichtheid op voorhand niet erg groot zal zijn. Ik zie regelmatig verzoeken voor zenders waar ik nog nooit van gehoord had maar waarvoor blijkbaar toch een - soms wellicht slechts bescheiden - zekere belangstelling bestaat.

Reageer