Beantwoord

iTV Foutcode 561 stilstaand beeld

• 22 juni 2018
  • 10 reacties
  • 297 keer bekeken

Het is weer zo ver...net voor het weekend☹️weer haperende tv. Tussendoor start hij wel op., maar happerend tot stilstaand beeld blijjft. Nu op dag 3 met foutcode 561 op de 2-de ontvanger in de slaapkamer. Alles gedaan zoals voorgeschreven
Ik vermoed dat het of in de switch en modem ligt, deze zijn al oud. Kan ik die omruilen?
*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door wjb 23 juni 2018, 15:31

Dat is zo te zien een vrij oude DVS 200 set.
Als het probleem zich blijft voordoen nadat je de TV ontvangers omgeruild hebt, denk er dan ook over om een netwerkkabel te trekken of om een DVS 1200 set aan te schaffen.
Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Wat voor een switch gebruik je en wat is er allemaal op die switch aangesloten?
Welke Experia Box heb je?
Welke TV ontvangers heb je?
Wat voor een switch gebruik je en wat is er allemaal op die switch aangesloten?
Welke Experia Box heb je?
Welke TV ontvangers heb je?
Hi goedemorgen.!
Experia box v10 hoofdaansluiting
Motorola vip 1853 op slaapkamer
2 ontvangers, direct in het stopcontact, geen andere apparatuur in de beurt.
Wifi versterkers in huis
Reputatie 7
Ruil die trage Motorola VIP1853's in voor de snellere Arcadyan HMB2260 of Arris VIP2952.
Dat kan via https://www.kpn.com/televisie/extra-diensten/netflix-kijken-via-interactieve-tv/servicetool-apparatuur-wissel.htm

Je zegt dat de TV ontvangers direct in het stopcontact zitten. Bedoel je daarmee dat ze aangesloten zijn via een "draadloze" verbindingsset?
Zo ja, welk type is dat?
Zegt je dit genoeg??
Reputatie 7
Dat is zo te zien een vrij oude DVS 200 set.
Als het probleem zich blijft voordoen nadat je de TV ontvangers omgeruild hebt, denk er dan ook over om een netwerkkabel te trekken of om een DVS 1200 set aan te schaffen.
Thnx voor de info! Gaan we proberen.
Reputatie 7
Badge +14
Hey S.c.f.D.s, welkom op het KPN forum. Ik kan mij heel goed voorstellen dat het heel onplezierig tv-kijken is. Ik lees dat wjb al veel nuttige tips heeft gegeven. Heb je de kabel al uitgeprobeerd? Ik hoor het graag 🙂
Reputatie 7
Badge +14
Hi S.c.f.D.s, je laat ons wel erg lang in spanning. Ik ben erg benieuwd of de tips van wjb hebben geholpen. Laat je het weten? 🙂
Reputatie 7
Badge +14
Hoi S.c.f.D.s, helaas hebben we niks meer van je vernomen. Ik ga er vanuit dat je probleem is verholpen en je verder geen vragen meer hebt. Toch nog vragen? Vragen! We helpen je hier graag 🙂

Reageer