Beantwoord

Itv - geen verbinding met thuisnetwerk

• 23 juni 2018
  • 7 reacties
  • 157 keer bekeken

Ik wil tv kijken op mijn tablet , maar dat lukt niet . Er staat dat ik geen verbinding kan maken met mijn thuisnetwerk . Maat alleen kan opnemen . Kunnen jullie mij hiermee helpen .
Mvg

Admin: titel aangevuld ter verduidelijking
icon

Beste antwoord door Joran 3 juli 2018, 15:29

De storing is inmiddels afgemeld, werkt de verbinding weer naar behoren? De storingsmelding blijft nog een week open zodat je direct contact op kan nemen als het nodig is. Kun je controleren of de problemen met ITV Online nog steeds bestaan? Dan maak ik direct een nieuwe melding aan als deze is gesloten.
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Op een tablet zou je in heel Europa televisie moeten kunnen kijken,
Je gebruikt, neem ik aan, toch wel de iTV app en niet een browser.
Op een tablet zou je in heel Europa televisie moeten kunnen kijken,
Je gebruikt, neem ik aan, toch wel de iTV app en niet een browser.
Sorry ik bedoel op mijn laptop ?
Reputatie 7
Als dat bij jou thuis gebeurt, dan is er een simpel door KPN te verhelpen administratief probleempje waarbij de koppeling tussen Internet abonnement en iTV abonnement verloren is gegaan.
Ik hoop dat er snel iemand van KPN Webcare zal reageren die dit voor je gaat oplossen.
Reputatie 7
Badge +28
Welkom op het forum Iefje! Dit lijkt inderdaad te zijn waar wjb op doelt. Bij een pakketwijziging of nieuwe aansluiting gaat het herkennen van jouw gegevens niet altijd goed. Bij het openen van de website wordt gecontroleerd of je een abonnement bij KPN hebt en of daar TV bij zit (en welke pakketten). Door deze fout lukt het niet jouw gegevens te achterhalen.

Nou is dit op te lossen middels een storingsmelding maar er loopt al een andere storingsmelding. Ik begrijp dat er problemen zijn met de verbinding en dat dit een vrij complex probleem is. Er wordt nog volop onderzoek gedaan. Tot die storingsmelding is gesloten kan ik geen nieuwe aanmaken, ook al hebben de problemen niet met elkaar te maken. Ik moet daarom nog even om je geduld vragen. Maandag kan het onderzoek hopelijk worden afgerond, dan maak ik direct een nieuwe storingsmelding aan om dit te verhelpen. Ik breng je daarvan op de hoogte.
Reputatie 7
Badge +28
De storing is inmiddels afgemeld, werkt de verbinding weer naar behoren? De storingsmelding blijft nog een week open zodat je direct contact op kan nemen als het nodig is. Kun je controleren of de problemen met ITV Online nog steeds bestaan? Dan maak ik direct een nieuwe melding aan als deze is gesloten.
Reputatie 7
Badge +28
@Iefje: De storingsmelding wordt vandaag gesloten. Ik hoor graag van je of de problemen met ITV Online nog bestaan. Dan maak ik morgen daarvoor een melding aan.

Reageer