Beantwoord

ITV hapert binnen 4 uur na levering, jammer.

• 14 september 2013
  • 6 reacties
  • 5454 keer bekeken

Gisteren ben ik rond 13.00 uur aangesloten. Alles deed het prima. Echter 's avonds begon het beeld langzaam aan te haperen, het geluid loopt gewoon door. Beeld blijft 0,5 seconde hangen ongeveer en dat 2 a 3 keer per minuut. Op de HD zenders is het erger als bij de niet HD zenders. Dit is mijn eerste paar uur ervaring met ITV en ik begin nu al kriegel te worden. Kastje is verbonden via kabel aan televisie, monteur heeft het geïnstalleerd. Gisteravond had ik rond 22.30 zelfs alleen maar geluid en geen beeld en heb ik overal de stroom afgehaald. Daarna had ik weer beeld en geluid maar het haperen is gebleven. Ook vanochtend nog. Hoe kan dit z.s.m. opgelost worden want hier word ik niet zo vrolijk van

icon

Beste antwoord door jansen1984 15 september 2013, 18:04

Na reset heb ik nu geen problemen meer.

Thanks!

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 3
Badge +2
Beste Jansen.

Misschien een overbodige vraag? Heb je ook de modem even 'stroomloos' gemaakt?

Gr Kees

Hoi Kees,

Ja heb ik gister ook gedaan. Toen ik net na een dag de televisie aanzette na werk had ik helemaal geen beeld en wel geluid. Stroom van kastje er net afgehaald en toen had ik wel weer beeld maar het hapert nog steeds.
Reputatie 3
Badge +2
Erg vervelend dus. Misschien helpt een software reset. Ik heb hierbij de link voor je, dan kun je de 1853 (neem aan dat je deze decoder hebt) resetten door de software opnieuw in te laden.

gr Kees

http://forum.kpn.com/t5/Televisie/Decoder-resetten/m-p/15493#M2049

Reputatie 4
Badge +4
Lees ff bij verschillende topics wat je nog meer kan doen hieraan !
Ik had het ook na installatie en heb verschillende dingen gedaan en nu is het prima !
Na reset heb ik nu geen problemen meer.

Thanks!

Reputatie 7
Ik ervaar dit ook, maar ook na resets duurt het maar even en dan is het weer terug. Ik heb nog niet de firmware die de tijdsaanduiding zichtbaar maakt ... Geluid blijft alijd wel doorlopen en. Het voorbeeldschermpje in Gids, menu's etc. gaat ook op zwart. Gewoon uitzetten (stand-by) lost niets op, ook niet na een nacht. Die menu's blijven dus wel gewoon zichtbaar!

Overigens maar op één van de twee 1853's die we hebben (de nieuwste, vervangen nadat de spanningsadapter de geest gegeven had). HDMI-instellingen allemaal geprobeerd maar geen oplossing.

Reageer