Beantwoord

iTV hapert via iPad

  • 15 December 2020
  • 14 reacties
  • 143 keer bekeken

Hier hetzelfde, een tijd geleden gebruik van willen maken en toen was het al ellende. Nu, maandje ruim later weer een poging wagen en wederom vastlopend beeld en geluid loopt door bij een opname kijken. Uitgelogd en opnieuw weer ingelogd met Abbo nummer echter het probleem blijft? Erg vervelend.

 

Admin: nieuw topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 23 December 2020, 14:09

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

14 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Bacope, welkom hier. 

Wat irritant zeg, geen beeld, maar wel geluid. Alleen bij de opnames via de app? Of ook bij live tv kijken? En heb je de app al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd?

Reputatie 7
Badge +20

Ik ga er van uit dat het opgelost is aangezien ik geen reactie meer heb gezien.

Hoi Bart, ik krijg nu net, 10 dagen na jouw eerste en 5 dagen na jouw 2e reactie een melding via mail dat ik een antwoord heb, dus excuses dat ik niet iedere dag even kijk of er een antwoord is. 
 

ik heb de i pad niet meer gebruikt sinds die tijd maar zal weer eens kijken vd week, en bij problemen de app verwijderen.

geen beeld maar wel geluid bij zowel opnames als live kijken. 

Reputatie 7
Badge +20

Heb je alweer gekeken? Want dat geen beeld als geluid heb je nog steeds na het verwijderen en opnieuw installeren? Dat is mij nog niet helemaal duidelijk.

Hallo Bart,

zojuist gekeken en wederom vastloper beeld en geluid loopt door. gecheckt op live tv, idem dito.

Vervolgens de app verwijderd van de i pad en opnieuw geïnstalleerd vanuit App Store. Opnieuw inloggen, lulverhaaltje over dat kpn vernieuwd is weer doorlopen en daarna kijken bij mijn opnames: starten, nog geen halve minuut later beeld vast en geluid loopt door. Even live gecheckt, wederom hetzelfde. Beeld vast, geluid loopt door. Vernieuwen en updates zijn niet altijd positief,blijkt. Wat nu te doen?
 

Reputatie 7
Badge +20

Welke versie van de app gebruik je en welke type ipad met welke iOS? Want wat je ook probeert te kijken via de app loopt vast begrijp ik. :( Kun je ook jouw profiel voorzien van gegevens? Dan kan ik daar mee aan de slag mocht dat nodig zijn. 

Bart, kpnitv- Apple ipad7,5 (6e generatie) - softwareversie 14.2

Reputatie 7
Badge +20

Weet je zo ook de laatste cijfers van jouw klantnummer? Ik zie namelijk meerdere aansluitingen, ik moet wel de juiste hebben. Dan kan ik analyseren en kijken of ik melding kan maken of wat dan ook.

8562 , kan dat? 

Reputatie 7
Badge +20

Nee, in dit geval niet. Je kan het klantnummer achterhalen in Mijn KPN. Via de app ga je naar Thuis > Interactieve tv > Persoons- en betaalgegevens en dan zie je het klantnummer onder jouw straatnaam staan. 

036 moet het zijn dan?

Reputatie 7
Badge +20

Yes, dat is hem. 

En kijk je dan altijd via de WiFi? Of heb je ook een simkaart in de iPad zitten? En je hebt het op meerdere zenders toch? Op een ander apparaat werkt het wel goed?

En Netflix of Youtube werkt wel zonder problemen?

Op dezelfde wifi inderdaad, en Netflix / YouTube werkt wel goed. Alleen kpn loopt vast, zowel live als terugkijken als opname bekijken. 

Reputatie 7
Badge +20

Duidelijk. Ik heb melding voor je gemaakt bij de Technische Dienst. Zijn gaan het verder bekijken en nemen binnen een week contact met je op. Hoor graag weer van je als er contact is geweest.