Beantwoord

ITV - Herinnering aanzetten, evt. ook serie matig?

• 17 mei 2015
  • 7 reacties
  • 389 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +18
Beste KPN,

Is het misschien een idee om de "herinneringen" van tv-programma's ook in "serie" kunnen instellen? Zo dat je die herinnering niet steeds hoeft in te stellen? Bijvoorbeeld elke werkdag komt RTL Late Night. Dat die programma automatisch een dagelijkse melding geeft als het programma begint. Tegenwoordig willen mensen het steeds makkelijker hebben. Idee???

, , , en de rest van de KPN-medewerkers... ;)

icon

Beste antwoord door Joran 19 mei 2015, 12:23

Dag ,

Wat een ontzettend goed idee! We hebben dit binnen het team besproken en wij zijn in ieder geval enthousiast. Nu de rest van het bedrijf nog 😉 Ik ga dit idee indienen als verbetervoorstel en ik hoop dat dit serieus overwogen gaat worden. Hou er wel rekening mee; dit kan veel tijd in beslag nemen. Hoewel het misschien klinkt als een kleine feature, is er een lange wenslijst waarin de ontwikkelaars prioriteiten moeten stellen. Het voordeel is wel dat de basis al bestaat, nu nog als serie. Bedankt voor je suggestie!

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Dag ,

Wat een ontzettend goed idee! We hebben dit binnen het team besproken en wij zijn in ieder geval enthousiast. Nu de rest van het bedrijf nog 😉 Ik ga dit idee indienen als verbetervoorstel en ik hoop dat dit serieus overwogen gaat worden. Hou er wel rekening mee; dit kan veel tijd in beslag nemen. Hoewel het misschien klinkt als een kleine feature, is er een lange wenslijst waarin de ontwikkelaars prioriteiten moeten stellen. Het voordeel is wel dat de basis al bestaat, nu nog als serie. Bedankt voor je suggestie!

Reputatie 7
Badge +18
Hoi ,

Wat leuk om te horen dat binnen jullie team hier enthousiast over zijn, dat doet me goed!

Ik weet dat er tijd in gaat zitten.. Maar hopelijk doe je er alles aan met je team dat het ook wordt uitgevoerd... Ik hoor van je!!! Op deze TOPIC!!! ;)

Reputatie 7
Badge +18
Joran schreef:
Dag @DennisDatema68,

Is er al nieuws ??? HAHAHA!!!! Gewoon nieuwsgierig! :D:p:D

Het is alweer vier jaar geleden. Tijd gaat snel. Is er bekend wanneer de herinnering voor series werkt?
Reputatie 7
Badge +18
Het is alweer vier jaar geleden. Tijd gaat snel. Is er bekend wanneer de herinnering voor series werkt?
Ik ben bang dat hier niet meer nagekeken wordt. 😥 Best jammer, want er zal nu wel gezegd worden van dat deze topic al 4 jaar oud is, en het staat al op beantwoord. Ik vraag me ook af of hier überhaupt nagekeken is. @Joran zou dit ook wel gedaan hebben, maar ben nog steeds benieuwd naar dat antwoord. 😉
Reputatie 7
Badge +24
Dit zal vast en zeker doorgegeven zijn door Joran toen. Om eerlijk te zijn is het al zo lang geleden dat ik er geen e-mails meer over terug kan vinden. Voor zover ik weet komt deze functie niet binnen afzienbare tijd.

Ook moet ik zeggen dat we dit verzoek niet al te vaak zien, dus wellicht is de noodzaak niet al te groot. Het is wat mij betreft zeker wel een 'nice to have' optie dus zal ik het idee nog eens doorsturen. Houd er wel rekening mee dat dat niet betekent dat de functie binnenkort ook daadwerkelijk een realiteit is...
Reputatie 7
Badge +31
Hoi, om een serie niet te missen stel ik die altijd in voor seriematig opnemen. Dat is eigenlijk handiger nog dan de herinnering. Want dat laatste werkt alleen als de ontvanger aan staat. Hij komt er niet van uit standby. Opnemen werkt ook als je niet thuis bent en zelfs als de ontvanger geen stroom heeft.

Reageer