Beantwoord

ITV in buitenland kijken

• 31 augustus 2017
  • 5 reacties
  • 2982 keer bekeken

Via internet TV van KPN kan ik niet TV kijken. Ook niet via de app. Tijdelijk niet beschikbaar....hoezo ??
Hoe kan ik nu via internet KPN TV kijken ?
icon

Beste antwoord door RobinFlikkema 31 augustus 2017, 21:14

In het buitenland kan je vanwege TV rechten geen iTV kijken. Dit is te omzeilen via een VPN.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +30
In het buitenland kan je vanwege TV rechten geen iTV kijken. Dit is te omzeilen via een VPN.
Ja dat klopt inderdaad.
Het typische is wel dat ik de melding krijg dat wanneer er teveel aanspraak wordt gemaakt op de VPNverbinding van mjn iTV de KPN de vrijheid neemt om dit te blokkeren. Het gaat gewoon dus om geld !!!!!! Hopenlijk in 2018 wordt dit vrij gegeven voor Europa.
Reputatie 7
Badge +30
Ja dat klopt inderdaad.
Het typische is wel dat ik de melding krijg dat wanneer er teveel aanspraak wordt gemaakt op de VPNverbinding van mjn iTV de KPN de vrijheid neemt om dit te blokkeren. Het gaat gewoon dus om geld !!!!!! Hopenlijk in 2018 wordt dit vrij gegeven voor Europa.
Sorry maar wat is nu precies die melding?
Dat KPN de vrijheid neemt om de VPN verbinding met jouw thuisnetwerk kan blokkeren. Dat is de melding !!!!!!!!!!Overigens volgens KPN melding kan je alleen iTV kijken in Nederland en buitenland met een Smart Phone, iPhone of iPad. M.a.w. via Android of IOS.
Reputatie 7
Badge +30
Dat KPN de vrijheid neemt om de VPN verbinding met jouw thuisnetwerk kan blokkeren. Dat is de melding(...)Nou dat is dus niet zo. Tuurlijk is de verwachting dat je je aansluiting gewoon zelf gebruikt en daarbij kan je zelf een VPN verbinding gebruiken. Wat niet mag (volgens de voorwaarden) is een publieke VPN dienst runnen voor andere mensen zodat zij iTV kunnen kijken. Lijkt me vrij logisch. Maar zelfs dat is vrij moeilijk te controleren en die grens is vrij onduidelijk.
Overigens volgens KPN melding kan je alleen iTV kijken in Nederland en buitenland met een Smart Phone, iPhone of iPad. M.a.w. via Android of IOS.Klinkt leuk, maar is niet zo. Er is ook gewoon een Windows App en je kan via een browser ook iTV kijken. Kortom, dikke onzin dus.

Reageer