Beantwoord

itv in de achtergrond laten doorspelen

• 26 juli 2018
  • 6 reacties
  • 123 keer bekeken

Hoi,

Het is mogelijk dat jullie dit een obscuur verzoek vinden, maar wellicht zijn er meer mensen met deze wens.

Ik heb sinds kort KPN itv en ik merk dat ik vaak meer naar de TV *luister* dan dat ik echt kijk. Tijdens het kijken (luisteren) ben ik bezig op mijn telefoon, of iets anders aan het doen zoals in de tuin aan het werken.
Een mooi voorbeeld is wielrennen. Dat duurt een aantal uren en dat hoef je echt niet continu te kijken, maar het is wel fijn om te kunnen luisteren zodat je weet wat er gebeurt of wanneer er een moment aankomt om wel even te kijken.
Ik zou dus graag de itv app, of in ieder geval het geluid, laten doorspelen als ik iets anders aan het doen ben op mijn telefoon of misschien zelf een stukje aan het fietsen ben met de telefoon in mijn zak.

Voor zover ik weet is dit niet mogelijk en waarschijnlijk bij andere providers ook niet :-S

Thoughts?

Vaal
icon

Beste antwoord door Marina_ 28 juli 2018, 15:32

Hallo Vaal, goede vraag! Zoals al is aangegeven is deze functie nog niet beschikbaar op onze app. Sinds april maken we gebruik van een nieuwe iTV app en er wordt nog gewerkt aan de ontwikkeling van deze app. Hopelijk maken ze deze functie alsnog mogelijk in de toekomst. De voortgang hiervan kun je lezen in dit topic.
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Hallo @Vaal
Ik neem aan dat je bedoeld dat het beeld uitgezet wordt en het geluid gewoon door gaat.
Welke TV heb je?
Bij mijn (Philips) TV kan ik het beeld uit zetten.
De KPN-TV-ontvanger heeft die optie niet.
Wat ook nog een andere mogelijkheid is de TV-ontvanger via het bijgeleverde tulp-kabeltje of via een niet bijgeleverde optische kabel op je versterker aan te sluiten, dan kun je de TV uitzetten.
Reputatie 7
@huistijger, het is TS te doen om de iTV app, niet een TV ontvanger.
De iTV app ondersteunt dit niet en ik verwacht dat dat ook niet snel zal komen.
Wel hoop ik dat de iTV app zal komen met een PIP (Picture in Picture) optie waarbij de uitzending in een miniatuur venster getoond wordt.
Reputatie 7
Badge +18
Nee, klopt als het om de app gaat dan kan Vaal het wel vergeten.
@huistijger, het is TS te doen om de iTV app, niet een TV ontvanger.
De iTV app ondersteunt dit niet en ik verwacht dat dat ook niet snel zal komen.
Wel hoop ik dat de iTV app zal komen met een PIP (Picture in Picture) optie waarbij de uitzending in een miniatuur venster getoond wordt.

Dit zou al een mooie stap zijn, picture in picture. Dan kan ik blijven luisteren terwijl ik iets anders doe 🙂
Reputatie 7
Badge +19
Hallo Vaal, goede vraag! Zoals al is aangegeven is deze functie nog niet beschikbaar op onze app. Sinds april maken we gebruik van een nieuwe iTV app en er wordt nog gewerkt aan de ontwikkeling van deze app. Hopelijk maken ze deze functie alsnog mogelijk in de toekomst. De voortgang hiervan kun je lezen in dit topic.
Reputatie 7
Badge +19
Ik heb geen reactie meer van je gezien Vaal, dus ga ik ervan uit dat je geen vragen meer hebt. Anders hoor ik het graag!

Reageer