Beantwoord

iTV in het buitenland

  • 23 July 2019
  • 4 reacties
  • 209 keer bekeken

Badge
Kan ik met iTV tv kijken in het buitenland op mijn iPad, vorig jaar kon ik dat wel, wij waren in Oostenrijk en mijn verbazing was groot dat ik alle zenders kon bekijken. Nu zit ik achter in mijn tuin en geef aan dat ik buitenshuis tv wil kijken, en moet een code invoeren, hoe gaat dit in Italiƫ ..
icon

Beste antwoord door Susan_ 25 July 2019, 14:13

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +22
Beste @benjos

moet je een code invoeren? šŸ˜³ Zou je hier eens een screenshot willen plaatsen? Want iTV via de app moet het gewoon doen. šŸ¤”
Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @benjos, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Op het moment dat je buiten je thuisnetwerk televisie wil kijken, dien je jouw locatie in te schakelen (om te controleren of je in een land bent waar we het mogen uitzenden). Daarnaast heb je de mogelijkheid om met je KPN ID in te loggen of met je abonnementsnummer en pincode.

Kan je aangeven welke code je precies moet invoeren? Je mag inderdaad ook een screenshot in dit topic plaatsen (zonder persoonlijke gegevens) zodat we je verder kunnen helpen!

PS: bij instellingen moet je ook aangeven dat je over 3G/4G wil kijken. Dit gaat dus wel van je data af!
Badge
Het heeft zich vanzelf opgelost, gisteravond kon ik buiten gewoon tv kijken op de iPad, zonder iets te moeten invoeren, maar bedankt voor de reactie,
Reputatie 7
Badge +21
Oke, geen probleem! Fijn dat je het even terugkoppelt 🙂

Reageer