Beantwoord

ITV Iphone - Ipad opnamens info

  • 16 February 2019
  • 9 reacties
  • 280 keer bekeken

Reputatie 2
Badge
Hoi,

In de vorige oude ITV iPhone - iPad app kon je bij opnamens terug zien hoeveel er nog over is.
Dit zie ik niet terug in de nieuw huidige app.

Zie mijn screen foto bijlage, wat je via TV kijkt.
Ik zal dit handig vinden ook terug komt in huidige app update bijkomt. Ik ben vaak via app te zien dan ik thuis zit met tv aan.

Hoop hierbij voldoende beschrijving heb kunnen uitleggen.

Hoor het wel, alvast bedankt.

Groetjes.

icon

Beste antwoord door Joran 20 February 2019, 09:23

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hoi cooltennis, helemaal duidelijk! Deze functie zit inderdaad niet in de huidige app. Ik geloof ook niet dat dit in de planning zit. Het lijkt me wel een waardevolle toevoeging en hopelijk relatief weinig werk. Ik heb een verbetervoorstel ingediend zodat de app ontwikkelaars hier naar kunnen kijken. Bedankt voor je suggestie!

Ik vermeld het even voor de zekerheid: het is niet per se nodig om opnames te verwijderen. Als de ruimte vol zit worden de oudste opnames automatisch verwijderd om ruimte vrij te maken. Je kunt per (serie)opname instellen dat die serie niet verwijderd wordt bij ruimtegebrek, door op de TV ontvanger naar de (serie)opname te gaan en op de blauwe knop te drukken (opties). Kies dan Opname opties, daar kun je aangeven dat de serie niet verwijderd wordt bij ruimtegebrek. Mocht je dit nog niet weten, bij dezen 🙂
Reputatie 7
Badge +28
Ik heb reactie gekregen, we gaan deze voortgangsbalk weer terugbrengen 🙂 Het kan nog een paar updates duren maar komt weer terug!
Reputatie 2
Badge
Ik heb reactie gekregen, we gaan deze voortgangsbalk weer terugbrengen 🙂 Het kan nog een paar updates duren maar komt weer terug!
He fijn te horen! Ben erg benieuwd hoelang nog! 🙂
Reputatie 2
Badge
Hoi cooltennis, helemaal duidelijk! Deze functie zit inderdaad niet in de huidige app. Ik geloof ook niet dat dit in de planning zit. Het lijkt me wel een waardevolle toevoeging en hopelijk relatief weinig werk. Ik heb een verbetervoorstel ingediend zodat de app ontwikkelaars hier naar kunnen kijken. Bedankt voor je suggestie!

Ik vermeld het even voor de zekerheid: het is niet per se nodig om opnames te verwijderen. Als de ruimte vol zit worden de oudste opnames automatisch verwijderd om ruimte vrij te maken. Je kunt per (serie)opname instellen dat die serie niet verwijderd wordt bij ruimtegebrek, door op de TV ontvanger naar de (serie)opname te gaan en op de blauwe knop te drukken (opties). Kies dan Opname opties, daar kun je aangeven dat de serie niet verwijderd wordt bij ruimtegebrek. Mocht je dit nog niet weten, bij dezen :)


Inmiddels Lees ik in ander post bericht het verwerkt word er update binnenkort komt! ;-)

Nee ik weet hoe dingen werken en zo ook ingesteld. Maar daar ging het ook niet om.
Vond fijn om zo ook te kunnen checken op de app vandaar deze vraag. 😉 Ik tv thuis minder aan heb dan app.
Reputatie 2
Badge
Ik heb reactie gekregen, we gaan deze voortgangsbalk weer terugbrengen 🙂 Het kan nog een paar updates duren maar komt weer terug!


Weet je al hoe stand van zaken gaat? 2 maanden verder is die nog steeds niet.
Reputatie 7
Badge +28
Helaas niet! Dit staat nog steeds gepland maar er zijn een paar problemen geweest met recente versies die meer prioriteit hebben gekregen.
Reputatie 2
Badge

We zijn weer wat maanden verder, nog steeds geen nieuws?

Reputatie 7
Badge +25

Hoi @cooltennis. Nee, wat betreft die opnameruimte in de iTV app is er nog geen nieuws. Mocht hierin wat veranderen dan zullen we het melden in het algemene topic: De nieuwe iTV app van KPN met Chromecast ondersteuning

Reputatie 2
Badge

We zijn weer een poos verder, er deze ontwikkeling nu wel dichterbij?
Nu ook binnenkort nieuwe update eraan kom. (voor mij geval nog niet is uitgebracht)

 

Ik mis hem echt.