Beantwoord

Itv kastje

• 12 september 2018
  • 11 reacties
  • 132 keer bekeken

Itv kast hapert en doet het slecht.
Dit duurt al weken en wil een nieuwe aanvragen!
icon

Beste antwoord door Alex_P 21 september 2018, 13:42

Dan ligt het aan de afstandsbediening, een nieuwe is onderweg. Laat je hier nog even weten of alles goed werkt straks?
Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Dag Rijs, welkom op het forum. Het is eerst van belang om te achterhalen waar dit aan ligt. Zou je iets uitgebreider willen aangeven wat er precies gebeurt? Hoe is het kastje aangesloten op de Experiabox, met een kabel of draadloze adapters? Heb je deze stappen ook uitgevoerd?

Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?
Aangesloten op box met kabel
Klachten: afstandbediening reageert slecht
Spoelen loopt vast
Beeld loopt vast
En alle lampjes branden op box (dus ook de hele nacht), je kan niet meer zien op welke zender het staat en of box aanstaat of niet.
Hoop op nieuw werkend materiaal.
Reputatie 7
Badge +19
Aangesloten op box met kabel
Klachten: afstandbediening reageert slecht
Spoelen loopt vast
Beeld loopt vast
En alle lampjes branden op box (dus ook de hele nacht), je kan niet meer zien op welke zender het staat en of box aanstaat of niet.
Hoop op nieuw werkend materiaal.

Dit klinkt als een software fout, heb je deze stappen wel of niet gedaan?

Nogmaals het verzoek: Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?
Hallo,
Profiel is aangevuld!
En nieuwe software had ik vorige week er al opgezet.
Helpt niet!
Ik hoor......
Reputatie 7
Badge +19
Dankjewel Rijs, zoals zojuist afgesproken krijg je een nieuwe van ons. Laat je hier even weten of het met de nieuwe goed werkt?
Hallo alex,
Het kastje werkt goed (dank je), maar de afstandbediening niet. Bepaalde knoppen blijven hangen.
Bv. Geen stop op vooruit spoelen. Dan het opname kijken uitschakelen en dan weer inschakelen... enz. Enz.
Reputatie 7
Badge +19
Hallo alex,
Het kastje werkt goed (dank je), maar de afstandbediening niet. Bepaalde knoppen blijven hangen.
Bv. Geen stop op vooruit spoelen. Dan het opname kijken uitschakelen en dan weer inschakelen... enz. Enz.

Zou je willen proberen of dit wel goed werkt met de afstandsbediening van je andere ontvanger?
Hallo,
De afstandbediening van boven is wel in orde en doet het wel op het nieuwe kastje.
Reputatie 7
Badge +19
Dan ligt het aan de afstandsbediening, een nieuwe is onderweg. Laat je hier nog even weten of alles goed werkt straks?
De afstandbediening werkt naar behoren.
Groet
Reputatie 7
Badge +19
De afstandbediening werkt naar behoren.
Groet

Fijn, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.

Reageer