Beantwoord

iTV kastje werkt niet meer

• 18 juli 2018
  • 7 reacties
  • 646 keer bekeken

Het interactieve tv kastje doet het niet meer. Wat nu te doen? Al een ander kastje getest en deze doet het wel, dus ligt echt aan het kastje.
icon

Beste antwoord door Susan_ 18 juli 2018, 14:12

Goedemiddag Hol-45, welkom op het Forum!

Wat lastig dat je tv-ontvanger het niet meer doet, dat is natuurlijk niet de bedoeling! Zit je net lekker iets te volgen, en bam beeld weg.. Gelukkig kunnen we dat snel oplossen! Heb je inmiddels al contact gehad met onze telefonische afdeling en een ruiling kunnen aanvragen?

Zo niet, dan ben ik benieuwd of je ook een foutmelding krijgt op de tv-ontvanger of televisie. En omdat je Menu wel ziet wil ik aanraden om de kabels even te controleren. Zit alles er nog goed is (desnoods even eruit halen en opnieuw insteken). En werkt het kastje op de plek van de andere tv-ontvanger, die het nog wel doet? Een wisseltruc zeg maar ;)

Ik hoor graag of ik je hier bij kan helpen!
Bekijk origineel

7 reacties

Ga ze inderdaad maar even bellen
Ja hoor heb inmiddels contact gehad met de afdelingen via een chat. Omruiling gaat morgen gebeuren. Bedankt in ieder gevan
Reputatie 7
Badge +10
Hallo @Hol-045,
Wat is het merk+type van de ontvanger?
Heb je al een harde reset geprobeerd en zoja wat gebeurd er dan precies?

Vul alvast je forumprofiel aan met je klantnummer en postcode+huisnummer (als je dit nog niet gedaan hebt), deze gegevens zijn privé en alleen KPN medewerkers kunnen dit zien. Dan kan een KPN medewerker je straks sneller helpen.
Reputatie 7
Badge +8
De logischer weg lijkt mij om even te bellen met de klantenservice op 0800-0402.
Reputatie 7
Badge +20
Goedemiddag Hol-45, welkom op het Forum!

Wat lastig dat je tv-ontvanger het niet meer doet, dat is natuurlijk niet de bedoeling! Zit je net lekker iets te volgen, en bam beeld weg.. Gelukkig kunnen we dat snel oplossen! Heb je inmiddels al contact gehad met onze telefonische afdeling en een ruiling kunnen aanvragen?

Zo niet, dan ben ik benieuwd of je ook een foutmelding krijgt op de tv-ontvanger of televisie. En omdat je Menu wel ziet wil ik aanraden om de kabels even te controleren. Zit alles er nog goed is (desnoods even eruit halen en opnieuw insteken). En werkt het kastje op de plek van de andere tv-ontvanger, die het nog wel doet? Een wisseltruc zeg maar ;)

Ik hoor graag of ik je hier bij kan helpen!
Ja gedaan, geen beeld en geluid. Alleen het menu is zichtbaar helaas
Bedankt voor de info.

Reageer