Beantwoord

itv kijken in het buitenland

• 28 januari 2017
  • 10 reacties
  • 7561 keer bekeken

hoe kan ik itv kijken vanuit belgie ik volg the voice uk nu krijg ik dat niet meer op bcc 1
icon

Beste antwoord door PeterG 29 januari 2017, 15:18

hoe kan ik itv kijken vanuit belgie ik volg the voice uk nu krijg ik dat niet meer op bcc 1Ah, nu snap ik je vraag. Je bedoelt de commerciële Engelse zender ITV (uitspraak ai, tie, vie).
Die wordt door geen enkele Europese provider doorgegeven. Dat wil ITV niet. Heeft met door hun aangeboden reclame te maken. Zij hebben alleen op Engeland gerichte reclame en hebben dus geen zin om de uitzendrechten buiten Engeland, die zij ook moeten afdragen als ze heruitgezonden worden op het vasteland, te betalen.

Je kunt ze wél kijken via de door mij genoemde Filmonlink. Ook via een app kan dat.
Verder is ITV ook via de schotel te krijgen, bij mijn weten FTA (meer info)
Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
In Zwitserland is de wet anders: alles wat FTA uit de lucht gehaald kan worden, mag ook via de kabel doorgegeven. Zonder extra contracten. Dat is in Nederland wel ff anders, helaas.
Ik was onlangs in Zwitserland en keek daar met Swisscom naar all BBC en ITV. Deze worden dus wel doorgegeven.
Reputatie 7
hoe kan ik itv kijken vanuit belgie ik volg the voice uk nu krijg ik dat niet meer op bcc 1Ah, nu snap ik je vraag. Je bedoelt de commerciële Engelse zender ITV (uitspraak ai, tie, vie).
Die wordt door geen enkele Europese provider doorgegeven. Dat wil ITV niet. Heeft met door hun aangeboden reclame te maken. Zij hebben alleen op Engeland gerichte reclame en hebben dus geen zin om de uitzendrechten buiten Engeland, die zij ook moeten afdragen als ze heruitgezonden worden op het vasteland, te betalen.

Je kunt ze wél kijken via de door mij genoemde Filmonlink. Ook via een app kan dat.
Verder is ITV ook via de schotel te krijgen, bij mijn weten FTA (meer info)
Reputatie 7
Badge +30
oke bedankt spijtig,het moet weergeld kostenzekerIk snap niet wat je bedoelt, maar KPN mag(?) geen iTV uizenden in het buitenland maar als je thuis een VPN servertje draait dan kan je dat alsnog in het buitenland iTV kijken en dat kost niet zo heel veel geld hoor
Reputatie 7
Badge +24
Ik heb 'm verwijderd 🙂
Sorry, verkeerde forum geplaatst!!!
Reputatie 7
verwijderd
Reputatie 7
Hè. In België zitten BBC One en Two toch ook wel op de kabel en bij iptv-providers?

Je kunt de zenders van de BBC kijken via http://www.filmon.tv/tv .
oke bedankt spijtig,het moet weergeld kostenzeker
Reputatie 7
Badge +30
Niet. Behalve als je een tunnel naar Nederland opzet. Bijvoorbeeld via een VPN

Reageer