Beantwoord

iTV kijken in Portugal

• 16 december 2018
  • 6 reacties
  • 127 keer bekeken

Heeft er iemand ervaring met itv kijken 3- of 4G in Monte Gordo Algarve Portugal?
icon

Beste antwoord door Susan_ 18 december 2018, 20:06

Goedenavond Geert! Helaas heb ik geen ervaring op die specifieke plek, maar in het algemeen werkt het gewoon goed! Je moet wel ook je locatie inschakelen om te laten zien dat je in Europa bent, om er gebruik van te kunnen maken. Dus hoef je niet te denken om je GB's, is dat geen probleem. Anders zou ik het voornamelijk gebruiken in combinatie met WiFi! Mocht je tegen problemen aanlopen kan je hier altijd contact over opnemen, om te kijken of het op dat moment verholpen kan worden. Dit kan je dan het beste doen via de LiveChat functie (direct contact met een KPN collega).
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Weet dat het kijken naar iTV via 3/4G een kostbare geschiedenis is omdat dit heel veel data verbruikt. Of 4G in daar aan de Algarve krachtig genoeg is dat weet ik niet.

Reputatie 7
Badge +20
Goedenavond Geert! Helaas heb ik geen ervaring op die specifieke plek, maar in het algemeen werkt het gewoon goed! Je moet wel ook je locatie inschakelen om te laten zien dat je in Europa bent, om er gebruik van te kunnen maken. Dus hoef je niet te denken om je GB's, is dat geen probleem. Anders zou ik het voornamelijk gebruiken in combinatie met WiFi! Mocht je tegen problemen aanlopen kan je hier altijd contact over opnemen, om te kijken of het op dat moment verholpen kan worden. Dit kan je dan het beste doen via de LiveChat functie (direct contact met een KPN collega).
Reputatie 7
Badge +20
Oke helemaal goed! Jammer dat er geen WiFi is, dan had je iets van een Chromecast kunnen meenemen. Zonder WiFi dien je het toestel fysiek aan te sluiten op de televisie. Ik heb hier verder geen ervaring mee (zelf nog nooit gedaan in ieder geval), maar je zou hiervoor een MHL kabel kunnen gebruiken (van MHL naar HDMI).
MHL is één van de meestgebruikte en meest handige manieren om je tablet of smartphone fysiek met een tv te verbinden. Veel mobiele apparaten zijn tegenwoordig uitgerust met een MHL-poort. MHL (Mobile High-definition Link) is een fysieke verbinding tussen een display en een mobiel apparaten, gebruikmakend van de microUSB-poort. Deze wordt, middels een MHL-adapter/kabel verbonden met de HDMI-aansluiting van een tv waarna het beeld van het mobiele apparaat op tv gespiegeld kan worden.

Misschien dat de superusers nog meer opties voor je hebben 😉
Reputatie 7
Badge +20
@Geert J, ik heb geen reactie meer gehad helaas, heb je bovenstaande optie nog kunnen testen?
Het aantal te gebruiken GB is geen probleem...
De vraag is of er iemand ervaring mee heeft....
Dank je Susan
Ik wil Mn telefoon aansluiten op de tv
Er is daar echter geen Wifi beschikbaar
Hoe kan ik t beste te werk gaan?
Alvast bedankt....

Reageer