Beantwoord

iTV kijken lukt niet via de app

• 3 februari 2018
  • 2 reacties
  • 68 keer bekeken

Ik kan via de app geen iTV kijken. Krijg de melding dat ik niet in het buitenland kan kijken. Sta toch echt in Rotterdam. Heb de app al verwijderd en op nieuw geïnstalleerd maar dat werkt ook niet.
icon

Beste antwoord door Natasja_1 8 februari 2018, 14:11

Hoi @Bas1974, welkom op ons Forum! Werkt iTV Online binnenshuis wel? En kan de app wel gebruiken op andere locaties? Indien je dat nog niet eerder hebt getest, kan je bij de instellingen controleren of je tv kijken via 3G/4G aan staat. Als dit ook niet helpt, hoor ik het graag!
Ik heb geen reactie meer van je gezien Bas! Geen bericht is vast goed bericht 🙂 Zo niet, geef dan een gil!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hoi @Bas1974, welkom op ons Forum! Werkt iTV Online binnenshuis wel? En kan de app wel gebruiken op andere locaties? Indien je dat nog niet eerder hebt getest, kan je bij de instellingen controleren of je tv kijken via 3G/4G aan staat. Als dit ook niet helpt, hoor ik het graag!
Reputatie 7
Badge +10
Ik heb geen reactie meer van je gezien Bas! Geen bericht is vast goed bericht 🙂 Zo niet, geef dan een gil!

Reageer