Beantwoord

iTV kijken niet mogelijk via laptop en tablet

  • 18 September 2019
  • 18 reacties
  • 887 keer bekeken

Goedemiddag,

op de tablet krijg ik de melding: Sorry... er is iets fout gegaan bij het laden van de app (internal-72). hierdoor kan ik geen iTV kijken op de tablet.

als ik via de laptop probeer te kijken krijg ik de melding: Fout bij het opstarten van de video.

Hoe kan ik dit verhelpen?

gr,
Simon
icon

Beste antwoord door Simonrengelink 31 October 2019, 18:12

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

18 reacties

Hoi @Simonrengelink . Dat lijkt me niet de bedoeling.
Is dit zomaar ontstaan? Of maak je voor het eerst gebruik van de app?
Is de app helemaal up-to-date? Wat gebeurt er als je via de browser probeert te kijken? https://www.interactievetv.nl/
Mocht dat laatste lukken kun je dan eens bij instellingen -> apparaatbeheer van de itv website kijken wat daar allemaal staat?
Dit is zomaar van de een op andere dag ontstaan, hebben hiervoor beide prima gewerkt. De app op de tablet werkt niet en geeft nu in de playstore aan dat de app niet ondersteund wordt door de tablet, waar die hiervoor het prima deed.
Deze melding krijg ik als ik via de browser probeer te kijken:


Dit staat er bij apparaat beheer:

Reputatie 7
Badge +24
Dit is zomaar van de een op andere dag ontstaan, hebben hiervoor beide prima gewerkt. De app op de tablet werkt niet en geeft nu in de playstore aan dat de app niet ondersteund wordt door de tablet
Ja, je tabled word te oud. De nieuwste versie van de app ondersteund het ding niet meer. Je zal een nieuwe moeten kopen. Dit zal met tv's in de toekomst ook gebeuren. Eerste 5 jaar werkt het. Daarna kan je je tv van 800 euro in de kliko gooien en een nieuwe kopen.

De applicatie op de pc schijnt ook al heel lang niet meer ondersteund te worden. Op de pc is het de bedoeling dat je via de browser kijkt.
Reputatie 7
Wat is het merk en type van de tablet die je gebruikt?
Werkt het op jouw Samsung Galaxy S10 wel?
Hoi @Simonrengelink . Die 'fout bij het starten van de video' via de browser vind ik raar. Welke browser gebruikt je? En is die helemaal up-to-date?

Is er nog een apparaat waar je wel gebruik kan maken itv via app/browser? Of geven ze allemaal deze error(s)? In dat laatste geval is er toch méér aan de hand.
Hoi @Erwin_ Zowel bij chrome als bij edge krijg ik deze error, op alle laptops in huis krijg ik deze error.
Het merk tablet dat ik gebruik is Samsung modelnummer: SM-T310 android versie 4.4.2.

gr,
Simon
Kun jij je profiel aanvullen en mij een seintje geven, @Simonrengelink ? Ik wil dit graag even aankaarten bij de ontwikkelaars.

Wat dat android apparaat betreft ben ik bang dat die niet toereikend meer is. Het moet minimaal android 5 zijn. (https://www.kpn.com/televisie/online-tv-kijken.htm)

Maar die errors die je via de browsers/laptop krijgt zijn vreemd en daar ga ik voor je achteraan.
Reputatie 7
Voor de iTV app is tegenwoordig minimaal Android 5 vereist. Dat is waarom hij dus niet meer werkt op jouw Samsung tablet.
Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust!
@Erwin_ excuus voor de late reactie mijn profiel is bijgewerkt.

Gr Simon
Heb jij nog steeds die errors als je via de browser probeert te kijken, @Simonrengelink ?
Hi @Erwin_ ,

heb het zojuist even gekeken en heb nog steeds deze foutmelding.
Kun je nog één ding voor mij proberen? Ik wil graag weten of het via een zogenaamd incognito venster wel werkt.
Als je chrome opstart, wil je dan -> control + shift + N indrukken. Dan opent er een incognito venster. Wil je in dit venster deze link proberen: https://www.interactievetv.nl/

Lukt het daar wel mee, @Simonrengelink ?

@Erwin_  helaas ook daarmee geen succes.

Leuk je even gesproken te hebben, Simon. Ik heb samen met jou een ticket aangemaakt. 

Nu even afwachten. Als je voor het einde van de week niks hebt vernomen, wil je me dan een seintje geven? 

@Erwin_  ik had terugkoppeling gekregen van kpn dat het waarschijnlijk lag aan mijn ip-adres. deze gaf aan dat ik in belgie zat. Dit komt omdat dit mijn werk laptop is. Echter nu mijn ip adres weer aangeeft dat ik in NL ben krijg ik nog steeds dezelfde melding. Ik kan nog steeds geen gebruik maken van interactieve tv op de laptop. Bedankt voor de hulp en van mij mag dit indien dit nog niet gesloten was gesloten worden. Wij gaan overstappen naar een andere aanbieder waarbij we wel dit kunnen gebruiken en minder problemen met wifi hebben. Bedankt voor je hulp in ieder geval. 

Jammer om te lezen, Simon. Ik hoop dat je bij de andere provider zorgeloos van de diensten kunt genieten! Fijn weekend in ieder geval.