Beantwoord

iTV kijken op de camping.

  • 15 May 2021
  • 9 reacties
  • 298 keer bekeken

Op de camping wil ik graag Netflix en KPN itv kijken. Ik heb een onbeperkt data abonnement. Welke tv box/chromecast kan ik dan het beste kopen?

Heeft iemand ervaring hiermee?

 

Alvast bedankt.

Groetjes, Monique. 

icon

Beste antwoord door wjb 15 May 2021, 23:50

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7

Houdt er rekening mee dat het kijken via een Chromecast zo'n 6Mbps vergt en dat jouw dagtegoed van 5GB na een kleine twee uur dus op zal zijn waarna je voor elke extra GB een losse (gratis) bundel moet activeren.

Reputatie 7
Badge +7

Dus geen netflix kijken😉

Reputatie 7

Dus geen netflix kijken😉

Netflix verbruikt beduidend minder.

Reputatie 7
Badge +7

Nou ik was er zo doorheen met mijn unlimited data, succes ermee.

Jeetje, dat vliegt er snel doorheen dan. 

Maar ja. Een uurtje per dag is ook wel genoeg. 

Kan ik beter een chromecast kopen, of zo'n Xiaomi of ander merk box? 

Netflix werkt overal wel op, maar KPN itv schijnt een ander verhaal te zijn. 

 

Reputatie 7

Je zult sowieso een Chromecast moeten gebruiken, via die andere merken gaat het niet werken.

Reputatie 7
Badge +7

Ik zat in een hotel met slechte wifi met mijn unlimited data abonnement.  Na het terugkijken van het journaal en een half uurtje netflix kreeg ik een berichtje dat ik 80% van mijn dagelijkse data op was. Vergeet het maar, daar is het abonnement niet voor gemaakt.

Ik hoor hier op de campingmeer mensen die Netflixen, ben benieuwd hoe die dat doen dan. 

Reputatie 7
Badge +7

Er bestonden in het verleden bij KPN ook 100gb abonnementen dacht ik, daar kun je natuurlijk wel aan 1 stuk langer mee. Maar dan is op is op. El voordeel heeft zijn nadeel,  en andersom. Probeer het gewoon uit, misschien gaat het gewoon zoals je wilt. Succes.