Beantwoord

iTV kijken op de telefoon lukt niet

  • 26 March 2019
  • 10 reacties
  • 166 keer bekeken

Ik kan niet meer inloggen hij geeft telkens technische storing
icon

Beste antwoord door Nadia 1 April 2019, 20:26

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Hallo @Diesel5, welkom op het KPN forum. Dat is heel erg balen. Ik heb gecontroleerd op mijn telefoon, daar werkt het perfect. Om te helpen hebben we wat meer informatie van je nodig. Ik neem aan dat je tv-kijkt met de iTV app? Of log je in via de browser op de telefoon via de site: interactievetv.nl? Ben je verbonden met je WiFi-netwerk thuis en welk toestel gebruik je?

Als je nog steeds problemen ondervindt horen we het graag of laat het weten als het wel is gelukt 🙂
Hallo Nadia doe het via de app dan log ik in dan geeft hij aan dat die tijdelijk niet bereikbaar is en gewoon via het thuisnetwerk en heb een samsung j6
Reputatie 7
Hmmh, bijzonder. Probeer eens in de iTV App in te loggen met je abonnementsnummer en pincode. Zie voorbeeld hieronder.

De gegevens worden in de iTV App onthouden, je hoeft dus maar eenmalig de gegevens op te zoeken. Ben je de iTV gegevens kwijt? Ze staan in je MijnKPN, onder het Instellingen menu. Klik hier om direct naar de juiste pagina binnen MijnKPN te gaan. OF:

  1. Open de MijnKPN app
  2. Kies producten
  3. Kies thuis
  4. Ga naar informatie & instellingen
  5. Hier zie je onder het kopje iTV-instellingen je pincode en abonnementsnummer.
Ik hoor graag van je mochten er nog vragen zijn, of een berichtje dat het is gelukt vind ik natuurlijk ook tof! :)
Reputatie 7
Hey @Diesel5, is het gelukt? Ik hoor het graag 🙂
Hallo Nadia het is nog steeds niet gelukt. Maar een vraagje je abonnementsnummer is dat je 06 nummer volgens mijn niet want je moet 14 nummers gebruiken groetjes diesel5
Reputatie 7
Ben je de iTV gegevens kwijt? Ze staan in je MijnKPN, onder het Instellingen menu. Klik hier om direct naar de juiste pagina binnen MijnKPN te gaan.
Klopt, het iTV abonnementsnummer is niet je mobiele nummer, deze bestaat uit 14 cijfers en kun je vinden in je MijnKPN. Wil je daar eens kijken? Met bovenstaande link kom je direct via MijnKPN op de goeie pagina terecht. Laat je het weten?
Reputatie 7
Is het gelukt @Diesel5? 🙂
Hallo Nadia nee als die link naar inlog pagina gaat en ik inlog geeft hij helaas kan je instellingen niet aanpassen
Reputatie 7
Hey @Diesel5, heb je (eerder) een MijnKPN (of KPN ID) account aangemaakt én je vaste diensten (internet, iTV en bellen) gekoppeld aan het account? Je hoeft geen wijzigingen te doen in MijnKPN, alleen je gegevens op te zoeken :)
Reputatie 7
Hey @Diesel5, is het al gelukt om je iTV abonneenummer en pincode via MijnKPN te achterhalen? Als je de MijnKPN app opent vind je het door;
  1. Open de MijnKPN app
  2. Kies producten
  3. Kies thuis
  4. Ga naar informatie & instellingen
  5. Hier zie je onder het kopje iTV-instellingen je pincode en abonnementsnummer.

Reageer