Beantwoord

iTv kijken op Lap top in compacte modus

• 27 februari 2018
  • 2 reacties
  • 134 keer bekeken

Badge
Hoi Luitjes,
Weet iemand of het mogelijk is om iTv op de lap top in compacte modus te kunnen bekijken?
Net zo iets als in een Media player.
Vaak ben ik bezig met andere dingen en dan zou het fijn als het mogelijk is.
Nu moet ik mijn browser verkleinen zo dat ik toch andere dingen kan doen.
Heeft iemand een antwoord voor mij?
Groetjes Jeroen H'wijk.
icon

Beste antwoord door Justin_ 3 maart 2018, 15:20

Hoi Jeroen, welkom op het forum! Goede vraag. 🙂 Op de laptop kijk je naar iTV Online via een browser, dus ik denk dat je het helaas zult moeten doen met het kleiner maken van het browservenster.

Wat ik zelf nog wel eens doe als ik andere dingen op m'n computer wil doen, is tv kijken via de iTV app op m'n telefoon.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +22
Hoi Jeroen, welkom op het forum! Goede vraag. 🙂 Op de laptop kijk je naar iTV Online via een browser, dus ik denk dat je het helaas zult moeten doen met het kleiner maken van het browservenster.

Wat ik zelf nog wel eens doe als ik andere dingen op m'n computer wil doen, is tv kijken via de iTV app op m'n telefoon.
Badge
Hey Justin,

Dankje wel voor je reactie, het is echt jammer dat dat nog niet mogelijk is, persoonlijk zou ik het wel makkelijk vinden...misschien een idee voor voor in de toekomst :)
Maar wat je zegt op de telefoon kijk ik ook wel vaak en is inderdaad ook super makkelijk ben er ook super blij mee dat het mogelijk is!
Hartelijk dank voor je antwoord,

Groetjes J.

Reageer