Beantwoord

iTV kijken op telefoon gebruiken

  • 21 March 2019
  • 3 reacties
  • 158 keer bekeken

De app doet het soms wel eens en dan weer niet. Ook als ik WiFi heb om op de mobiel gb, 's. Maar ik heb nog een vraag hoe kan ik via de mobiel verbinden met de tv YouTube wil wel maar de tv niet moet ik en andere app. Hebben?
icon

Beste antwoord door Giant2000 22 March 2019, 13:49

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +16
Hallo @Johnny 11 , ik probeer wat antwoorden te geven al is het niet helemaal duidelijk wat je vraagt.

Dat de app het dan wel doet dan niet is vreemd, hij hoort het gewoon altijd goed te doen. Probeer je telefoon eens opnieuw op te starten, je telefoon wat op te ruimen, misschien is je geheugen te vol?

De 2e zin begrijp ik niet zo goed, begrijp ik dat je verbonden bent met wifi maar het toch van je tegoed afgaat? Dat zou niet moeten, is je wifi verbinding wel goed? Herstart de Experia Box eens, kijken of de verbinding dan stabieler is.

De volgende vraag: je kunt youtube kijken met bijvoorbeeld Chromecast of Apple TV. Vaak heeft een TV ook een eigen verbindingsmogelijkheid als Miracast. In principe werken ze allemaal gelijk: je zal eerst je telefoon met je tv moeten laten synchroniseren. Volg de aanwijzingen op je scherm. Let wel: zowel tv als telefoon moeten op hetzelfde wifi signaal zitten.
De Youtube app en de KPN itv app werken allebei met Chromecast.

Ik hoop dat ik je verder heb kunnen helpen.

Ja bedankt voor de info. Alles is nu weer klaar. Het lag aan de nieuwe update van kpn. Dat was niet op alle mobiele telefoon goed. Maar nu is alles weer top. Bedankt voor de info. Sorry dat ik zo laat reageer. Groetjes Johnny 

 

Reputatie 7

Hey @Johnny 11, beter laat, dan nooit. Zeggen ze ;) Bedankt voor de terugkoppeling. Fijn dat het goed werkt! :) Zo hoort het!  

Reageer