Beantwoord

iTV kijken op via Hotspot verbonden laptop

• 22 oktober 2017
  • 6 reacties
  • 1291 keer bekeken

Weet iemand hoe ik naar I tv op mijn laptop kan kijken via de Hot spot van mijn mobiel.
Ik krijg van KPN het onzinnige antwoord dat ik wel op mobiel en tablet kan kijken maar niet op een laptop. Nu kijk ik via mijn KPN abonnement op het Ziggo account van een ander. Dat is daar wel mogelijk maar bij KPN naar Itv kijken op een laptop gaat niet. Is dit gewoon klantjes pesten of onkunde van KPN om zijn zaken goed werkend te krijgen.

Admin: titel aangevuld zodat je bericht beter is te vinden
icon

Beste antwoord door Erwin_ 25 oktober 2017, 14:14

Dag Kraay175. Welkom op het forum.
We proberen je zeker niet te pesten. Daar heeft niemand wat aan. Buiten de deur kijken heeft inderdaad zijn beperkingen. Via de app zou dat moeten lukken. Maar via de browser moet het via je eigen netwerk. Dit heeft alles met rechten ( geld ) en techniek te maken. Is digitenne anders nog een idee?
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Je kunt via de website https://www.itvonline.nl de KPN ITV bekijken
Heb je een MAC? gebruik dan de browser Opera
Nee dit werkt niet. Hij vraagt om een verbinding met het thuis netwerk en ik zit 60 km van huis. Ik kan wel naar ziggo kijken maar kpn lukt niet. Maar bedankt voor de reactie.
Reputatie 7
Badge +19
Kun je geen verbinding met KPN-FON maken?
Op de Maasvlakte is geen KPN Fon beschikbaar. Maar het idee was goed. Dat ga ik een andere keer eens proberen.
Reputatie 7
Badge +20
Dag Kraay175. Welkom op het forum.
We proberen je zeker niet te pesten. Daar heeft niemand wat aan. Buiten de deur kijken heeft inderdaad zijn beperkingen. Via de app zou dat moeten lukken. Maar via de browser moet het via je eigen netwerk. Dit heeft alles met rechten ( geld ) en techniek te maken. Is digitenne anders nog een idee?
Digitenee klinkt leuk maar dat moet je toch ook weer meesleen in je tas of koffer. Maar het heeft dus weer te maken met geld. Ik kan nu toch niet zeggen dat KPN zo goedkoop is. Ik ben nu meer kwijt dan bij ZIGGO . Ik vind het dus gewoon nog steeds klanten pesten.

Reageer