Beantwoord

itv kijken via laptop in het buitenland met mobiel hotspot

• 22 september 2018
  • 5 reacties
  • 439 keer bekeken

Badge
Ik heb een camper en wil itv kijken via mijn laptop omdat hier een groot scherm op aangesloten is en dan ook dvd's kan kijken.
Ik heb een test gedaan door mijn mobiel op mobiele hotspot te zetten , dan met de laptop een verbinding maken met dit netwerk en via google chrome KPN itv gaan kijken.
Wat schetst mijn verbazing dit werk dus en kan zelfs opgenomen programma's terug kijken.
Overal op de site's van KPN wordt gezegd dat dit niet kan.
Mijn vraag is nu werkt dit nu ook in het buitenland (EU) want deze test heb ik nu gedaan in nederland.
ps. Ik heb een mobiel abonnement bij kpn sim only 10G
icon

Beste antwoord door Henk2304 22 september 2018, 15:49

Dag @Kees v. H., welkom op het forum.

Sinds kort heeft KPN voor Chrome en Firefox (nog niet voor Edge en IE) een nieuwe website in gebruik genomen, die ook buitenshuis te bekijken is. Net zoals met de apps voor Android en iOS. Daarmee zou je ook in de EU moeten kunnen kijken, maar dat heb ik zelf nog niet geprobeerd.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Dag @Kees v. H., welkom op het forum.

Sinds kort heeft KPN voor Chrome en Firefox (nog niet voor Edge en IE) een nieuwe website in gebruik genomen, die ook buitenshuis te bekijken is. Net zoals met de apps voor Android en iOS. Daarmee zou je ook in de EU moeten kunnen kijken, maar dat heb ik zelf nog niet geprobeerd.
Badge
Hoi @Henk2304,

Hartelijk dank voor jou reactie .
Dit zou mij goed uitkomen dan hoef ik alleen maar een grotere bundel tijdens de campertrips te nemen en kan dan gewoon tv kijken. Ik heb nog geen schotel maar die is dan niet meer nodig.
Wij gaan over een paar weken weer naar spanje en dan zal ik het eens uitproberen.

gr kees
Reputatie 7
Badge +24
Welkom op het forum Kees! Dan komt het inderdaad goed uit voor de reizen met de camper. Het zou wel fijn zijn als je dan in Spanje goed bereik hebt zodat het wel soepel afspeelt. Veel plezier alvast in ieder geval.
Badge
Hier een update . Momenteel zit ik in Spanje en het werkt perfect ik kan nu met de laptop itv kijken, aan de laptop hangt een groot scherm en zit nu in de camper net als thuis tv te kijken. Echter het kost wel veel data. Ongeveer 2gb per uur. Gr kees
Reputatie 7
Badge +24
Bedankt voor de update Kees, leuk om te lezen. Fijn dat het goed werkt! Je kan nog enigszins invloed op het dataverbruik uitoefenen door de kwaliteit te verlagen in de instellingen. Maar dat gaat dan logischerwijs wel ten koste van de kwaliteit...

Reageer